JADNI SUBI

Evo zašto komercijalna Impreza nije namijenjena reliju

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 01.09.2011 11:08
  • Objavljeno 01.09.2011 u 10:14
Untitled-1

Untitled-1

Izvor: Screenshot / Autor: cc

Premda relijaška vozila fizički nalikuju komercijalnim modelima na čijoj su osnovi nastala, riječ je o prilično drukčijim zvjerkama čije je podvozje, šasija i karoserija temeljito prilagođena za vožnju po nezahvalnim terenima izvan uređenih prometnica

Možda se vama, dragi čitatelji, ovo čini kao otkrivanje tople vode, no postoji razlog zašto se priručnici vozila isporučuju u sve većem i detaljnijem obliku te zašto sve više nalikuju slikovnicama.

Nažalost, čini se da su u Subaruu prilikom izrade onog Imprezinog zaboravili nacrtati da njezina komercijalna izvedba definitivno nije namijenjena vožnji po izuzetno zahtjevnoj, stjenovitoj dionici Miner's Gulcha u Koloradu.

Ipak, upravo se u tome okušao jedan vlasnik nesretne Impreze, koji je, valjda, svoj sportski automobil zamijenio za terensko vozilo, što možete vidjeti u nastavku. Vrijedi istaknuti da je Subi uspio preživjeti gotovo 20 kilometara zlostavljanja, kad je nezaštićenim dijelom motora udario u stijenu i ispustio dušu (ulje).

Nesavjesni vlasnik ondje ga je i ostavio, što su nepoznati vandali iskoristili kako bi ga išarali grafitima te olakšali za sjedala i audio uređaj, a tko zna koliko bi automobil ondje ležao zapušten da u pomoć nije priskočila ekipa off-road entuzijasta.

Nažalost, kako bi se Subaru dovezao do civilizacije valjalo je odraditi nekoliko kilometara još žešćeg terena. Videoisječci koje možete pogledati u nastavku definitivno nisu za one ljubitelje automobila mekog srca, pa ih pokrećite s oprezom.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi