ŠTETA ASTON MARTINA

Evo zašto fanovi na Facebooku ne bi smjeli dizajnirati aute

28.06.2012 u 10:32

Bionic
Reading

Malo tko bi upotrijebio epitet 'ružan' prilikom opisa Aston Martina, no nekako nam se čini da ovaj primjerak, za razliku od sestrinskih modela, neće osvojiti previše nagrada za (dobar) dizajn

U želji da se približi svojim fanovima na Facebooku, britanski proizvođač egzotičnih automobila iz Gaydona pružio im je priliku da oblikuju Aston Martin. Odabir je pao na model DB9, a korisnici najveće društvene mreže na svijetu kroz seriju upita i anketa imali su priliku definirati vanjski i unutarnji izgled automobila.

Ekipa u Aston Martinu prikupila je podatke te povodom obilježavanja milijuntog fana predstavila DB9 1M presvučen folijom Aero, sa 20-inčnim dijamantno-srebrnim aluminijskim naplatcima i crveno-crnom kombinacijom kožne unutrašnjosti.

Aston Martin planira koristiti automobil u promotivne svrhe na prezentacijama. Sretno mu bilo.