ŠTETA ASTON MARTINA

Evo zašto fanovi na Facebooku ne bi smjeli dizajnirati aute

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 28.06.2012 11:13
  • Objavljeno 28.06.2012 u 10:32
Aston-Martin

Aston-Martin

Izvor: Promo fotografije / Autor: am

Malo tko bi upotrijebio epitet 'ružan' prilikom opisa Aston Martina, no nekako nam se čini da ovaj primjerak, za razliku od sestrinskih modela, neće osvojiti previše nagrada za (dobar) dizajn

U želji da se približi svojim fanovima na Facebooku, britanski proizvođač egzotičnih automobila iz Gaydona pružio im je priliku da oblikuju Aston Martin. Odabir je pao na model DB9, a korisnici najveće društvene mreže na svijetu kroz seriju upita i anketa imali su priliku definirati vanjski i unutarnji izgled automobila.

Ekipa u Aston Martinu prikupila je podatke te povodom obilježavanja milijuntog fana predstavila DB9 1M presvučen folijom Aero, sa 20-inčnim dijamantno-srebrnim aluminijskim naplatcima i crveno-crnom kombinacijom kožne unutrašnjosti.

Aston Martin planira koristiti automobil u promotivne svrhe na prezentacijama. Sretno mu bilo.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi