MODNI GOL GODINE

Dominik Livaković u nikad viđenom izdanju: Postao zaštitno lice luksuznog brenda Mackage

25.07.2025 u 12:00

Bionic
Reading

Dominik Livaković već je poznat po svojim mirnim reakcijama pod pritiskom, ali ovog ljeta briljira na sasvim novom terenu – modnom. Jedan od najpoznatijih hrvatskih sportaša novo je zaštitno lice Mackagea, kanadskog brenda koji spaja luksuz i funkcionalnost

Mackage, renomirani kanadski brend luksuzne vanjske odjeće i lifestylea, lansirao je treće izdanje svoje modne serije Protect Your Craft, a u središtu kampanje ovog puta je Dominik Livaković, jedan od najpouzdanijih svjetskih vratara i ključan igrač hrvatske reprezentacije i Fenerbahçea iz Istanbula.

Upečatljiva kampanja smještena na dinamične ulice New Yorka ističe kako Dominikova preciznost i staložena atletska izvrsnost odražavaju samu srž Mackage filozofije, brenda koji je dizajniran da štiti - i to s puno stila.

'Biti vratar znači mnogo više od fizičke spremnosti, potrebno je biti spreman u svakom trenutku. Bilo na terenu ili u svakodnevici grada, uvijek se krećem s jasnom svrhom',' kaže Dominik Livaković. 'Mackage' mi nudi komade koji prate svaki moj pokret. omogućujući slobodu, vrhunske performanse i besprijekoran izgled'.

Dominik Livaković za Mackage
  • Dominik Livaković za Mackage
  • Dominik Livaković za Mackage
  • Dominik Livaković za Mackage
  • Dominik Livaković za Mackage
Dominik Livaković za Mackage Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Promo

Ovaj nastavak serijala 'Protect Your Craft' dodatno potvrđuje opredijeljenost Mackagea za funkcionalnu svestranost kroz napredan, inovativan dizajn. Prožeto brendovim motom 'Estetika koja štiti' kolekcija donosi prijelazne jakne dizajnirane za visoku učinkovitost i prilagodljivost.

'Dominik utjelovljuje suštinu 'Protect Your Craft’'– fokusiran, discipliniran i beskompromisan u potrazi za izvrsnošću', istaknula je Tanya Golesic, izvršna direktorica Mackagea. 'Bilo na terenu, bilo u gradskoj vrevi, zrači snagom u suptilnosti, što u potpunosti opisuje našu viziju: zaštita kroz vrhunski dizajn. Ponosni smo na ovo partnerstvo i novo poglavlje koje zajedno otvaramo.'

Prije Livakovića Mackage su nosili Joško Gvardiol i Donna Vekić

Nastavljajući tradiciju koju su postavili nogometaš Joško Gvardiol i tenisačica Donna Vekić, najnovije poglavlje ponovno u fokus stavlja sportaše čija su predanost izvedbi i vještini potpuno u skladu s vizijom i vrijednostima Mackagea. Serijal izlazi 24. srpnja, dok se Dominik Livaković priprema za okršaj s talijanskim Laziom krajem mjeseca te kako raste iščekivanje pred nadolazeću sezonu 2025./2026.

Osnovan 1999. u Montrealu, Mackage je izrastao iz kanadskih korijena u globalni brend koji redefinira luksuzni lifestyle. Danas, pod vodstvom CEO-a Tanye Golesic i glavnog dizajnera Ludwiga Heissmeyera, Mackage nadilazi segment vanjske odjeće i razvija se u cjeloviti lifestyle brend s naglaskom na inovaciju, vrhunsko umijeće i estetsku zaštitu.