ZA SEBE I DRUGE

Deset dobrih stvari koje možete učiniti već danas

  • Autor: A. B.
  • Zadnja izmjena 11.02.2011 08:42
  • Objavljeno 11.02.2011 u 08:00
kolaž deset dobrih stvari

kolaž deset dobrih stvari

Izvor: Corbis / Autor: Tim Hale,Serge Kozak,Yukmin/Asia Images/Corbis

Ljubaznost ništa ne košta, kao ni vezivanje pojasa, kao ni desetominutna šetnja kroz kvart. Zašto onda to ne radimo redovito? Gužva, strka, zaboravnost. Sve to nisu dovoljno dobre izlike da prestanemo činiti dobre stvari za sebe i druge

Evo nekih stvari za koje vam treba otprilike nekoliko minuta ili sekundi da ih napravite. Ako ih zaboravite, mogli bi vam pokvariti više od samo jednog dana u životu. Mislite na sebe i druge i napravite sljedeće.

Stavite pojas dok se voziteništa vas ne košta, oduzima dvije sekunde vremena, a smanjuje šanse od ozljeda ako doživite nesreću. Pazite da su vam djeca propisno vezana čak i ako idete u kvartovski šoping. Statistike pokazuju da je vjerojatnije imati nesreću u krugu jednog kilometra od kuće nego negdje dalje.

Pojedite doručak

To može biti samo banana ili jabuka, bitno je da nešto stavite u usta. Inače ćete se vrlo brzo okrenuti, već će biti 11 sati i brzo rješenje mogle bi biti dvije masne krafne. Nemojte da vam to postane loša navika.

Izbjegavajte uredske tračeve
Ovo je teško jer ste većinu dana u uredu pa je gotovo nemoguće izbjeći šaputanja i dobacivanja. No tračanjem sigurno nećete poboljšati stvari i biti učinkovitiji. Samo možete otežati uredsku atmosferu.

Vježbajte
Čak i desetominutna šetnja bolje je nego ništa. Studije pokazuju kako žustra šetnja od samo deset minuta na dan smanjuje rizik od srčanog udara na pola.

Smanjite kofein
Previše kofeina može povisiti krvni tlak, a osim toga pod utjecajem kofeina tijelo gubi puno tekućine. Zaboravite na beskonačno ispijanje kava dok ste na poslu. Pazite koliko kava dnevno unosite i probajte taj broj reducirati. Svakako izbjegavajte kofein predvečer da biste mogli mirnije spavati.

Yukmin/Asia Images/Corbis

Yukmin/Asia Images/Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Yukmin/Asia Images/Corbis

Pronađite što vas opušta i par minuta izdvojite za svoju dušu
Zagrlite svoju djecu i ljubimce
Svakodnevne nježnosti i zagrljaji s djecom pokazat će im koliko ih volite i smanjiti mogućnost potencijalnih problema koje biste mogli imati s njima u budućnosti. I zagrljaji s ljubimcima imat će blagotvoran utjecaj. Naime, neke studije dokazale su da će svakodnevni zagrljaji s ljubimcima sniziti krvni tlak. 

Očistite zube pošteno
Detaljno. Ne mislimo na brzo četkanje, već u higijenu zuba uključite i čišćenje zubnim koncem i detaljno čišćenje teško dostupnih mjesta. Ne samo da će vam osmijeh zablistati, već ćete smanjiti mogućnost infekcija i sigurno reducirati posjete zubaru.

Dogovorite pregled kod doktora
koji odgađate. Trebate kod ginekologa, stomatologa, psihologa? Danas ga nazovite i dogovorite sastanak. Najteže je dogovoriti slobodan termin. Kad to učinite, obavili ste pola posla. Redoviti pregledi u svakom su slučaju poželjni i mogu spriječiti nastanak i razvoj većih zdravstveni problemi.

Budite pristojniji prema drugima
Ako baš niste raspoloženi i imate loš dan, teško je biti uljudan, nasmijan i pristojan. Probajte suzbiti negativne emocije i prema ljudima se nemojte odnositi neprijateljski. Pristojnost otvara sva vrata i sigurno ćete više postići ako se budete lijepo ponašali.

Nađite neki ispušni ventil
Nađite nešto što vam godi. Bilo da se radi o vježbanju, dobroj knjizi ili odlasku na masažu. Naravno, tu ne mislimo na kutiju cigareta i porciju brze hrane. Svaki dan učinite barem jednu dobru sitnicu za sebe.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi