NAPUSTIO IH DIZAJNER

Calvin Klein u problemima: Teška vremena za slavnu modnu kuću

22.12.2018 u 13:40

Bionic
Reading

Dizajner Raf Simons napušta modnu kuću Calvin Klein niti dvije godine nakon što je preuzeo kreativno vodstvo u njoj

Belgijski dizajn odlazi iz Calvina Kleina osam mjeseci prije isteka ugovora. Jedan od glavnih razloga može se pronaći u pritisku s vrha kompanije zbog pada prihoda u trećem kvartalu, a koji je puno veći od očekivanog.

'Razočarani smo što nam se naše investicije nisu vratile, a neki proizvodi koje smo izbacili u liniji Calvin Klein Jeans nisu se prodavali onako kako smo očekivali', rekao je Emanuel Chirico, CEO tvrtke PVH u čijem se vlasništvu nalazi slavni brend.

Simmons je na mjesto kreativnog direktora modne kuće Calvin Klein zasjeo u kolovozu 2016, a prvu kolekciju predstavio je u veljaču 2017. Njegovu prvu kolekciju kritičari su hvalili, a Američko udruženje modnih dizajnera dodijelio mu je nagradu za Dizajnera godine za mušku i žensku kolekciju. No njegovu modnu viziju očito nisu prepoznali kupci, a najveći udarac doživjela je jeftinija Calvin Klein Jeans kolekcija.

Što je sljedeće za Simonsa i njegov tim, kao i brend Calvina Kleina nitko ne zna, no njegov nagli i neočekivani odlazak sigurno će dodatno uzdrmati brend, ali i modnu industriju.

  • +40
Revija Calvina Kleina FW 2017. Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Pretpostavlja se da neće dizajnirati narednu kolekciju, onu za jesen 2019, koja se prikazuje u veljači.

Simons je prije dolaska u Calin Klein bio kreativni direktor luksuzne modne kuće Dior, čije je kormilo preuzeo nakon odlaska Johna Galliana. Iako su mnogi bili skeptični i pitali se hoće li nekadašnji kreativni direktor kuće Jil Sander biti dorastao ovoj ulozi, Simons je izveo Dior iz osjetljivog razdoblja i uveo ga u novu eru.

Nakon odlasaka iz Diora naslijedio je u Kleinu Francisca Costu koji je kompaniju napustio četiri mjeseca prije Simonsova dolaska. U to vrijeme Calvin Klein zabilježio je rast prodaje, a to su u kompaniji objašnjavali novom medijskom strategijom u kojoj su za kompaniju vezali najutjecajnija imena društvenih mreža, u prvom redu Kendall Jenner, ali i pop zvijezdu Justina Biebera. Tim potezom pak nimalo nije oduševljen osnivač brenda, Calvin Klein koji je kritizirao brend koji nosi njegovo ime, baš zbog angažmana reality zvijezde/modela, Kendall Jenner.

'Siguran sam da je ona draga mlada žena, ali ja to nikad ne bi napravio, čak ni danas. Danas modele plaćaju na temelju toga koliko sljedbenika imaju. Dobivaju angažmane ne zato što predstavljaju samu bit tog dizajnera, a to je ono što sam nekad tražio, već zbog toga koliko ih ljudi prati na društvenim mrežama. Mislim da dugoročno to neće ići. To nije dobra formula za uspjeh proizvoda koji želite prodati', mišljenja je Klein, a sad je očito da su se njegova predviđanja pokazala točnima.