Modna kuća Balenciaga u vlasništvu grupacije Kering objavila važnu promjenu u svom vodstvu. Nathalie Raynaud, dosadašnja glavna direktorica za proizvode, unaprijeđena je na poziciju zamjenice glavnog izvršnog direktora. Ova promocija dolazi u ključnom trenutku za luksuzni brend koji se priprema za novo poglavlje pod novim kreativnim vodstvom
Nathalie Raynaud pridružila se Balenciagi 2021. godine kao direktorica Odjela za modne dodatke. Tijekom svoje karijere u Balenciagi uspješno je vodila odjel za modne dodatke i odigrala ključnu ulogu u lansiranju nekoliko prepoznatljivih modela torbi, uključujući Cagole, Rodeo i Bel Air. Također je zaslužna za oživljavanje kultne torbe Le City.
Impresivna karijera
Prije dolaska u Balenciagu, Raynaud je izgradila impresivnu karijeru u luksuznoj modnoj industriji. Diplomirala je na Sveučilištu Assas i poslovnoj školi Edhec Business School. Njezino bogato iskustvo uključuje rad u odjelu za satove u Christian Dioru, osam godina u Louis Vuittonu gdje je vodila kategoriju ženskih kožnih proizvoda te pozicije u Majeu i Lanvinu gdje je vodila odjel za modne dodatke.
Nova uloga i odgovornosti
U svojoj novoj ulozi Nathalie Raynaud izravno će odgovarati glavnom izvršnom direktoru Gianfrancu Gianangeliju, koji je preuzeo vodstvo Balenciage početkom 2025. godine nakon što je Cédric Charbit prešao na čelo Saint Laurenta. Raynaud zamjenjuje Lauru du Rusquec koja je napustila tvrtku 2023. godine kako bi postala izvršna direktorica danske marke Ganni.
Prema službenom priopćenju Balenciage, 'misija Nathalie Raynaud bit će nastaviti pružati stratešku, kreativnu i proizvodno usmjerenu viziju usklađenu s ciljevima kuće za poticanje rasta prodaje, izgradnju utjecaja i jačanje tržišne pozicije'.
Promjene u kreativnom vodstvu
Imenovanje Raynaud dolazi u ključnom trenutku za Balenciagu. Demna, koji je široko zaslužan za suvremeni identitet brenda, napušta Balenciagu kako bi preuzeo ulogu umjetničkog direktora u Gucciju od srpnja 2025. godine. Ova promjena ostavlja značajnu prazninu u kreativnom vodstvu Balenciage.
Dok se industrija pita tko će biti sljedeći kreativni direktor Balenciage, nekoliko se imena spominje kao potencijalni kandidati: Riccardo Tisci, bivši kreativni direktor Givenchyja i Burberryja; Luke i Lucie Meier, kreativni duo iza Jil Sander; Pieter Mulier, trenutno kreativni direktor Maison Alaïa; John Galliano, veteran modne industrije; Josep Font, španjolski dizajner poznat po svom radu u Delpozu; te Martine Rose, koja je prethodno surađivala s Demnom kao konzultantica.
Strateška vizija za budućnost
Unapređenje Nathalie Raynaud upućuje na to da Balenciaga pojačava svoju strategiju usmjerenu na proizvode i dugoročno pozicioniranje na tržištu. Njezino bogato iskustvo u razvoju modnih dodataka moglo bi biti ključno za održavanje uspjeha brenda dok se priprema za sljedeću haute couture reviju u srpnju, koja će biti posljednja kolekcija pod Demninim vodstvom prije dolaska novog kreativnog direktora.
SVI SU U PARIZU
Događaj koji se ne propušta: Pogledajte tko je sve bio na Balenciaginoj reviji
Ova promjena u vodstvu dio je šire reorganizacije unutar Keringa, francuske luksuzne grupe koja također posjeduje brendove poput Saint Laurenta, McQueena, Brionija i Bottega Veneta. Prema predviđanjima, do 2025. godine polovica Keringovih brendova imat će nove kreativne direktore, što ukazuje na značajnu transformaciju u modnoj industriji.
Dok Balenciaga ulazi u novo poglavlje, Raynaud će imati ključnu ulogu u održavanju pozicije brenda kao predvodnika u luksuznoj modi, balansirajući između inovacije i poštovanja bogate povijesti ove modne kuće.