Ljeto dizajnerice puno noviteta

Aleksandra Dojčinović donosi još jednu kolekciju, a ima i svoju novu shopping oazu u Zagrebu

  • Autor: D.A.M.
  • Zadnja izmjena 24.06.2020 15:42
  • Objavljeno 24.06.2020 u 15:42
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Maja Kljaić

Na vlasnicu branda Lei Lou, lockdown je očito djelovao vrlo inspirativno. U nepunih dva mjeseca poslovanje je nesmetano nastavila preko svog, već postojećeg web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno

Dugogodišnju lokaciju butika u centru Zagreba, nakon što je ista načeta potresom, zamijenila je butikom u Strojarskoj 19, gdje je već dugi niz godina Aleksandrin atelje, ali i impresivni proizvodni pogon, stoji u priopćenju.

Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim prilikama.

tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Maja Kljaić

Sam kolorit prostora je neutralan, prevladavaju sivi i off-white tonovi naglašeni zlatnim detaljima, a velika je pažnja pridana rasvjeti, koja je na taj način pojačala ambijentalnost i profinjenost, naglasila detalje, ali i dodatno produbila ionako komforan interijer, dizajniran tako da stavlja naglasak na ono što se u prostoru nudi - odjeću i modne detalje s Aleksandrinim potpisom. U butiku će svoje mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.

tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Maja Kljaić

'Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima bio jedini moguć', kaže Dojčinović i dodaje kako ljetna kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina.

  • +2

Aleksandra Dojčinović

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Maja Kljaić

'Iako imam nekoliko sjajnih modela haljina, moj it komad kolekcije naše su plexy sandale koje želim imati u svim bojama i koje su za mene pravi ljetni ulov. Naglasak sam stavila i na neke poslovne komade, na strukturirane lagane sakoe, ali i haljine i hlače s naglašenim printom, s kojim se volim poigravati već nekoliko sezona. Ne smijem zaboraviti ni upečatljive salonke s kristalnim kopčama, statement nakit koji sam još jednom dizajnirala sa svojim talijanskim partnerima, ali i runway, pletena torbica Quinn, poslovna torba Lauren ili moderna i trendi, remen torbica Lottie', izdvojila je Aleksandra koja uz to sve paralelno planira još brojne druge projekte ovo ljeto koji uključuju promociju Hrvatske, svjetske blogerske zvijezde i modu u jednom.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!