PREDRAG LIČINA

Redatelj Pupovčeva spota o kojemu svi pričaju: Ne možemo govoriti da su odnosi Hrvata i Srba ozbiljni. To su dva najneozbiljnija, a najsličnija naroda na Zemlji

30.06.2020 u 10:15

Bionic
Reading

'Pupi je kriv za sve', zaključna je poruka urnebesnog predizbornog spota Milorada Pupovca, predsjednika Samostalne demokratske srpske stranke (SDSS), predstavljenog prije nekoliko dana, o kojemu svi bruje kao o nečemu dosad neviđenom u kampanjama na ovim prostorima. Iza spota koji se poigrava teorijama zavjera i epitetima koje desnica često upućuje najpoznatijem političkom predstavniku srpske manjine u državi stoji Predrag Ličina, domaći redatelj poznat po zombi-komediji 'Posljednji Srbin u Hrvatskoj', o postapokaliptičnoj Lijepoj Našoj, poharanoj pandemijom zombija u kojoj su imuni jedino - Srbi

'Notorni Milorad Pupovac' u spotu se opisuje, među ostalim, kao 'osnivač zloglasnog jugo-zomboidnog pokreta iza kojeg se krije ideja o stvaranju i tzv. NSI - skraćeno od Najveća Srbija IKAD' te kao etnobiznismen koji je Billu Gatesu prodao ideju za 5G i za čipiranje koje će uslijediti nakon otkrića tzv. cjepiva protiv korone.

'Planski i organizirano, u koordinaciji s Beogradom i Briselom, šaljući Hrvate na cajke u Srbiju, a zaražene Srbe u Hrvatsku, Pupovac upravo organizira drugi val korone u Hrvatskoj', kaže nam spot, u kojemu se pojavljuje i Ćiro Blažević, a koji je javno podržao SDSS i u lanjskoj kampanji za EU izbore.

Kako je bilo snimati s Pupovcem, kako je reagirao na ovo 'potpuno razotkrivanje', pitamo Ličinu.

'Samom činjenicom da postoji čovjek koji je prihvatio stati ispred kamere i snimiti ovu budalaštinu podrazumijeva to da je reagirao prihvaćajući miroljubivu koegzistenciju tijekom snimanja', kaže nam redatelj, a osvrnuo se i na to kako je uopće došlo do suradnje sa SDSS-om.

'Ljudi koji su shvatili niz šala i pošalica iz 'Posljednjeg Srbina u Hrvatskoj' željeli su sličnu ironiju i sarkazam u spotu SDSS-a i to je početak priče. Kraj priče je ovaj spot 'Pupi je kriv za sve'.'

Što se tiče dosadašnje predizborne kampanje, osobito spotova koji se vrte u njoj, Ličina kaže kako dovoljno govori činjenica da 'nikad ne zna gleda li reklamu za HDZ, Lidl, SDP ili Konzum'.

'Ostale kampanje su nenamjerni trash. Kao jako dobru stvar izdvajam spot Mileta Kekina (pravim imenom Milan) za Možemo!, a na vrhu je apsolutno sjajna šala Marija Kovača', kaže Ličina o redatelju koji vodi listu za dijasporu koalicije Možemo! – Nova ljevica – Radnička fronta – ORaH – Zagreb je naš! – Za grad.

Na pitanje što bi rekao onima kojima smeta humor u priči oko njima politički ozbiljne teme Srba i Hrvata, Ličina kaže:

'Ne možemo govoriti da su odnosi između Hrvata i Srba ozbiljni jer se radi o dva najneozbiljnija, a najsličnija naroda na planetu Zemlji.'

Na spot 'Pupi je kriv za sve' osvrnuo se i Milorad Pupovac, kandidat SDSS-a u 12. izbornoj jedinici, rekavši da ako nitko drugi u ovoj zemlji nije kriv ni za što, onda je, evo, on kriv za sve. 'Ako u ovoj zemlji svi govore da nisu krivi ni za privatizaciju ni za ekonomsko zaostajanje ni za loše funkcioniranje države, evo, ja sam kriv i još na to dodajem da sam kriv i za štošta drugo, za sve što se može zamisliti i smisliti', poručio je.

SDSS aktualnu kampanju vodi pod sloganom 'Budi ono što jesi, poštuj ono što nisi', a pored 'Pupi je kriv za sve', objavili su nekoliko spotova koji su privukli pažnju javnosti, među njima i onaj u kojemu pozivaju da se na svadbama ne pjevaju ustaške pjesme.