KNJIGOM DO PARTNERA

Lažu da čitaju kako bi zaveli

  • Autor: S. F.
  • Zadnja izmjena 11.12.2008 15:18
  • Objavljeno 11.12.2008 u 15:18
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Da bi ostavili što bolji dojam pri prvom susretu, muškarci duplo češće no žene lažu o broju knjiga koje su pročitali, pokazala su nova istraživanja

Istraživanja, koje je proveo engleski Nacionalni fond za očuvanje pismenosti u sklopu programa Godina čitanja, pokazala su da gotovo polovica Britanaca laže o žanru i broju pročitanih književnih djela i magazina. Preuveličavanje književnih apetita po učestalosti nalazi se odmah iza hvalisanja o seksualnim dostignućima, prvom od metoda koje ispitanici koriste pri pokušajima zavođenja.

Zagrijavanje za prvi spoj muškarci rado provode uz knjigu poezije, ne bi li na brzinu zapamćenim stihom osvojili naklonost potencijalne partnerice. Svaki peti ispitanik na prvi će spoj, radi boljeg dojma, sa sobom ponijeti knjigu, dok će čak njih četvrtina kraj kreveta ostaviti djelo o kojemu su prethodno razgovarali, ne bi li im ono poslužilo kao mamac za seks.
I dok muškarci smatraju da će najviše bodova osvojiti spomenu li kao svoje najdraže djelo autobiografiju slavnog mirotvorca Nelsona Mandele 'Long Walk to Freedom', njih same zadovoljit će ako je partnerica prosurfala internetskim informativnim portalima.

Sudeći prema engleskoj anketi, žene najviše vole muškarce koji, osim slavnog mirotvorca, čitaju i Shakespeara, poeziju te barataju solidnim poznavanjem kuharica. Slično je i s muškarcima, koji - osim njima najvažnije opće informiranosti i snalaženja u kuhinji - od partnerica zahtijevaju i poznavanje glazbe.

Za razliku od ispitanika zrelije dobi, čak 74 posto tinejdžera priznaje da nerijetko laže o čitanju knjiga. Ipak, u njihovoj dobi partnera je najlakše osvojiti poznavanjem tekstova popularnih pjesama.

Organizatori istraživanja oduševljeni su rezultatima te smatraju da je izuzetno pozitivno što sve generacije poznavanje književnosti doživljavaju kao privlačnu osobinu, prenosi Telegraph.

 

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi