KOLEKTIVNA AMNEZIJA

Zaboravljamo u prosjeku tri stvari dnevno

  • Autor: K. D.
  • Zadnja izmjena 24.07.2009 09:18
  • Objavljeno 24.07.2009 u 09:18
zaboravljanje podsjetnik

zaboravljanje podsjetnik

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Istraživanje na dvije tisuće odraslih ljudi pokazalo je da dnevno zaboravljamo tri stvari. Bilo da je riječ o piću koje smo si natočili i zaboravili popiti ili gdje smo ostavili ključeve od auta

Oko 15 milijuna odraslih ljudi dnevno će u prosjeku zaboraviti popiti nešto što su si nalili u čašu, a otprilike isti broj se neće nikako moći sjetiti gdje su ostavili ključeve od auta.

Njih 12 milijuna otići će u trgovinu zaboravivši na pola puta po što su uopće krenuli, a slična brojka vrijedi i za one koji će ostaviti mokri veš u mašini.

Sve su to rezultati studije koju je provela britanska nacionalna lutrija na uzorku od dvije tisuće ljudi.

Također je ispalo da muškarci zaboravljaju nešto više od žena iako žene imaju uglavnom nešto više stvari o kojima trebaju misliti.

Za sve se okrivljuje moderni ubrzani život gdje je sve više detalja o kojima treba voditi računa, za što donekle pomaže tehnologija, poput, kompjutera, telefona i inih gadgeta koji pamte detalje umjesto nas.

Zanimljivo je da, unatoč pritiscima na poslu, većina stvari koje ljudi zaboravljaju tiču se privatnog života. Plaćanja kreditnih kartica, dolazak na dječje priredbe u školi ili stvari vezane za hranu, najčešće su na dnevnom meniju amnezije.

Šest posto njih je tako zaboravilo na rođendan svoga partnera ili godišnjicu braka, deset posto ih je zaboravilo ime svojih prijatelja i unatoč činjenice sveopćeg zaboravljanja samo ih 25 posto priznaje da je zaboravljivo.

Deset stvari u kojima su Britanci ispali najzaboravljiviji:

1. Ostavljena puna šalica čaja
2. Ključevi
3. Razlog odlaska u trgovinu
4. Mokro rublje u stroju za pranje
5. Izvaditi hranu iz frizera
6. Napuniti mobitel
7. Ne psovati pred djecom
8. Zamijeniti rolu WC papira
9. Gdje su parkirali
10. Rođendan djece svojih prijatelja

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi