STARDOLL

Promocija Hrvatske na društvenoj mreži sa 180 milijuna članova

26.06.2012 u 14:46

Bionic
Reading

Od 25. lipnja do 1. srpnja na Stardollu, virtualnoj društvenoj mreži koja broji skoro 180 milijuna članova sveukupno, traje 'Hrvatski tjedan', prva hrvatska promocija, kao i promocija takve vrste na ovoj online stranici za igru

Posebno dizajnirana hrvatska haljina, licitarsko srce i prva hrvatska lutka za odijevanje, Severina, samo su dio ove jedinstvene ponude.

Pogodnosti promocije 'Hrvatskog tjedna' i specijalno dizajnirani predmeti namijenjeni su korisnicima iz Hrvatske upravo za prigodu državnih praznika koje slave u tom periodu. Tijekom promotivnog razdoblja svi predmeti će biti prezentirani i na službenoj hrvatskoj lutki - Dora.Stardoll, a kampanja će se moći pratiti i preko kanala na društvenim mrežama Facebook i Twitter.

'Izuzetno nam je drago što smo Stardoll uspjeli lokalizirati za hrvatsko tržište i nadamo se kako je ovo samo prva od niza kampanja za hrvatske korisnike', izjavio je Mattias Miksche, Stardoll CEO.

Od rujna 2011. godine Stardoll.com je korisnicima dostupan i na hrvatskom jeziku, a uvedena je i stalna korisnička podrška. Stardoll stranica broji skoro 180 milijuna članova sveukupno, od čega je malo više od 700.000 hrvatskih korisnika.

Stardoll je virtualna društvena mreža otvorena svima koji vole modu, dizajn i sklapanje novih prijateljstava. Članovi mogu na stranici stvoriti svoju vlastitu lutku MeDoll ili odabrati lutku iz rastuće kolekcije slavnih lutaka te ih odijevati u široku paletu modnih dodataka. Članstvo je potpuno besplatno, a većinu članova čine djevojke u dobi od 7 do 17 godina. Stardoll je jedna od rijetkih internetskih stranica koje su razvijene s posebnim naglaskom na samoizražavanje djevojaka kroz igre mašte i mode. Stardoll je sjajno mjesto na kojem se korisnici mogu družiti s prijateljima i upoznavati vršnjake iz cijelog svijeta. Stardoll se osobito brine da osigura inspirativno, sigurno i kreativno raspoloženje.