BETA VERZIJA

Pravila testnog turnira u beli na tportalu

06.02.2009 u 12:00

Bionic
Reading

Kako biste se na testnom turniru u beli što bolje snašli, pažljivo pročitajte pravila. Sudionike koji se ne budu pridržavali pravila računalo će automatski izbaciti iz igre

Turnir se igra po kup sistemu, a ukupan broj parova koji sudjeluju je 256, što čini 512 igrača. Predviđeno trajanje turnira je sedam dana, tako da se svaki dan igra po jedan krug. Igra se na dvije pobjede i pobjednici idu dalje, dok gubitnici ispadaju iz daljnjeg natjecanja.


Prije svakog kruga natjecatelju se mailom šaljeobavijest s podacima kad bi se trebao priključiti te koja je njegova lozinka za ulaz u partiju. Po završetku svakog kruga predviđenog rasporedom, pobjednici prelaze u novi krug natjecanja te se generiraju nove partije slučajnim odabirom i korisnicima se šalju obavijesti o novom rasporedu igre zajedno sa šifrom za ulaz.

Svaki krug ima dva termina za početak partije - ujutro od 10 do 11 sati i navečer od 20 do 21 sat.

Parovi se u svakom krugu izvlače nasumce kako bi se izbjegla mogućnost dogovaranja i razgovora tijekom igre. Stoga igrači ne znaju protiv koga ni s kim igraju. Iz tog razloga se i partije i partneri generiraju slučajnim odabirom među igračima koji su ušli u krug natjecanja te se tijekom odigravanja partije generiraju imena korisnika.

Korisnikova obilježja se neće vidjeti ni u jednoj fazi igre. To će biti moguće tek na oglasnoj ploči s rezultatima - nakon što je partija odigrana, korisnik će moći pogledati s kim je i protiv koga igrao, kao i rezultate.

Sustav dozvoljava logiranje, tj. priključenje u partiju samo unutar danog vremenskog roka kako bi se igrači što lakše našli, a partije odigrale prema rasporedu.

U slučaju da se partija iz nekog razloga ne odigra do kraja, dva igrača idu u sljedeći krug natjecanja po nekom od sljedećih kriterija:
Ako se od četiri igrača prijavi/e:samo jedan – taj igrač i njegov partner nastavljaju natjecanje; dva igrača – nastavljaju natjecanje; tri igrača – prijavljen par nastavlja natjecanje, dok igrač čiji se partner nije prijavio, gubi pravo sudjelovanja u daljnjem natjecanju.
Ako se sva četiri igrača prijave, ali se ne nađu u istom terminu za odigravanje, dva igrača koja su provela najviše vremena čekajući da partija krene, idu dalje.
Ako se nitko od četiri sudionika natjecanja ne prijavi u zadanim terminima, nasumično se odabiru dva igrača koji nastavljaju natjecanje.

Nakon što se sva četiri igrača u zadanom terminu nađu u sobi, partija automatski započinje, a početak će biti označen audio i vizualnim signalom. Nakon toga svaki igrač ima pet minuta za potez. Svaki sljedeći potez mora biti odigran u roku od 60 sekundi.

Ako tijekom natjecanja dođe do prekida veze jednog od igrača (primjerice zbog nestanka električne energije i sl.), igrač ima mogućnost povratka u igru u roku od tri minute i pravo povratka jednom tijekom jednog kruga.

Ako se igrači ne drže zadanih vremenskih okvira, računalo ih automatski izbacuje iz daljnjeg natjecanja.

Želimo vam dobru zabavu!