RUKA VIŠE, NOGA MANJE

Pogledajte najbrutalnije pogreške u Photoshopu

  • Autor: A. S.
  • Zadnja izmjena 03.01.2011 11:10
  • Objavljeno 03.01.2011 u 08:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Ako želite postati zbilja poznati grafički urednik, onda fotografiji manekenke odrežite polovicu noge ili tijela, istanjite je da se čitatelji zapitaju kako uopće nosi glavu na ramenima ili dodajte pokoji ud, i sve to na fotografiji za naslovnicu. Nakon toga, mi ćemo sigurno pisati o vama

Kad treba napraviti nešto upečatljivo, najveća greška koju umjetnici rade je ta da pokušavaju sve učiniti savršenim. Međutim, ako zbilja ozbiljno želite da vaš umjetnički rad bude opažen, onda budite što neoprezniji s Photoshopom.

psdisasters

psdisasters

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Ako vam u toj namjeri nedostaje mašte, dobar početak uvijek može biti nenamjerno uklanjanje nečije noge, pretjerano istanjivanje tijela ili ruke, ili jednostavno dodajte šesti prst i čekajte da to netko zapazi.

Ipak, najbolji ćete rezultat postići ako takvu umjetničku intervenciju napravite za naslovnicu magazina ili novina i ako je dovoljno suptilna da nije odmah vidljiva pa da je glavni i odgovorni urednik previdi i odobri novine za tisak. Ne brinite, ako ne spazi on, grešku će spaziti netko od čitatelja.

Vjerojatno najgora i medijski najeksponiranija greška Photoshop majstora ove godine je reklama za Shiseido koja prikazuje golu djevojku s jednom nogom skvrčenom, a jednom ispruženom. Na fotografiji koja je potaknula brojne debate o etičkim granicama fotošopiranja, jasno se vidi da djevojci nedostaje dio noge. Shiseido se branio da je slika nastala davno i da nije bila namijenjena reklamnoj kampanji, no šteta je već bila učinjena.

Naravno, Shiseidova reklama samo je jedna u nizu briljantnih pogrešaka u Photoshopu. Ni mnogi renomirani časopisi, od Maxima nadalje, nisu bili pošteđeni, kao ni razne dnevne novine ni velike tvrtke.

Izbor najboljih pokušaja 'popravljanja' fotografija pogledajte u fotogaleriji

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi