GORE NE MOŽE

Odabrane najiritantnije reklame u 2009.

  • Autor: A. S.
  • Zadnja izmjena 17.01.2010 20:04
  • Objavljeno 17.01.2010 u 20:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Reklama za web stranicu GoCompare, u kojoj se pojavljuje operni pjevač, proglašena je najiritantnijom reklamom u 2009. godini

Internetska stranica koja nudi usporedbe cijena raznih oblika osiguranja u Velikoj Britaniji GoCompare.com izbila je uvjerljivo na prvo mjesto s najiritantnijom reklamom u 2009. Slijedi reklama tvrtke Cash4Gold koja pokušava uvjeriti korisnike da prodaju zlato preko interneta.

Dobro nam znana reklama za mirisni sprej Glade Touch 'n' Fresh, u kojoj dječak nagovara mamu da ga pusti da ide obaviti veliku nuždu u zahod kod Karla (na engleskom se govornom području radi o Paulu), zauzela je uvjerljivo treće mjesto.

Čitatelji i urednici časopisa Marketing, koji je sastavio listu, popunili su listu reklamom za Swiftcover u kojoj Iggy Pop predstavlja tvrtku koja ne osigurava glazbenike, zatim reklamom za Confused.com gdje ljudi komentiraju osiguranja, s Churchillom psom koji zna izgovoriti dvije riječi, dva jingla i reklamom za Nintendo.

Pobjednički iritantna

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi