BIZARNE TURISTIČKE PRITUŽBE

Kad se turisti žale na prepješčanu plažu

  • Autor: A. S.
  • Zadnja izmjena 17.03.2009 16:33
  • Objavljeno 17.03.2009 u 14:50
pješčana plaža

pješčana plaža

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Svaka turistička organizacija svoje klijente ohrabruje da ocijene uslugu. Naravno, od pohvala su puno zanimljivije kritike jer i kad se odmor čini savršenim, naći ćemo mu zamjerku. Pa makar to bilo previše pijeska na plaži, previše toplesa zbog kojeg se muž određene gospođe premalo posvetio njoj na odmoru ili iznenađenje što u moru postoje stvorenja koja se zovu ribe

Istraživanje su izradile dvije velike europske putničke kompanije, Thomas Cook i ABTA, piše Telegraph. Od agencija su prikupili najbizarnije prigovore koje su posljednjih godina dobili i odabrali 20 najnevjerojatnijih. Evo na što se ljudi žale:

•Turist je u jednom afričkom životinjskom rezervatu upao u lokvu vode nakon što mu je pažnju odvukao slon u erekciji. Agenciji se požalio da mu je ovaj prizor uništio medeni mjesec jer se osjetio 'nedovoljnim'.

•Jedna je žena prijetila pozvati policiju u hotel tvrdeći da ju je hotelsko osoblje zaključalo u njezinu sobu. Međutim, žena je klasični natpis 'Ne smetajte' (Do not disturb), koji je visio s unutrašnje strane vrata, zamijenila za upozorenje da ni pod koju cijenu ne izlazi iz sobe!

•'Plaža je bila prepješčana.'

•Gost se u hotelu Novotel u Australiji požalio da je juha bila pregusta i prezačinjena zbog čega je cijelo vrijeme srkao i mljackao za stolom.

•'Sunčanje na plaži u toplesu trebalo bi zabraniti. Moj je godišnji potpuno uništen jer je moj muž cijeli odmor proveo gledajući druge žene.'

•'Kupili smo naočale Ray Ban za pet eura od uličnog trgovca, a kasnije smo shvatili da su lažne!'

•'Nitko nam nije rekao da u moru plivaju ribe. Djeca su bila preneražena.'

•'Trebalo nam je čak devet sati da doputujemo iz Jamajke u Englesku, dok su Amerikancima trebala samo tri sata da stignu kući!'

•'Zaručnik i ja smo rezervirali dvokrevetnu sobu, a dobili smo sobu s bračnim krevetom. Sad smatramo vas odgovornim za to što sam ja trudna. To se sigurno ne bi dogodilo da smo dobili sobu kakvu smo tražili!'

•'Usporedio sam naš jednosobni apartman s prijateljevim trosobnim i shvatio da je naš puno manji!'

•'U brošuri je pisalo: 'U hotelu nema frizera.' Mi smo frizeri pripravnici – hoće li biti u redu da odsjednemo kod vas?'

•'Tamo je previše Španjolaca. Recepcionar govori španjolski. Hrana je španjolska. Previše je stranaca.'

•'Shvatili smo da pijesak na plaži nije onakav kakvim ste ga prikazali u brošuri. Kod vas je žut, a zapravo je bijel.'

•'Morali smo stajati u redovima vani bez klime.'

•'Vaša je dužnost kao organizatora putovanja da nas upozorite ako će na putu biti i bučni i nepristojni turisti.'

•'Ugrizao me komarac – nitko nam nije rekao da oni grizu!'

•'Mislim da je u brošuri trebalo pisati da u lokalnoj trgovini ne prodaju prave kekse, kao što su oni s kremom od zaslađenih jaja i mlijeka ili s đumbirom.'

•'Grozan je pokazatelj lijenosti to što lokalni trgovci poslijepodne zatvaraju dućane. Često sam morao nešto kupiti za vrijeme sieste – to bi doba trebalo zabraniti!'

•'Za vrijeme odmora u Goi u Indiji bio sam bijesan kad sam shvatio da se u gotovo svakom restoranu služi curry. Ja uopće ne volim začinjenu hranu.'

•'Rezervirali smo izlet u vodeni park, ali nam nitko nije rekao da trebamo ponijeti kupaće kostime i ručnike!'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi