SVE JE BOLJE S BRKOVIMA

Evo na kakav CV reagira i Google

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 26.09.2011 15:31
  • Objavljeno 26.09.2011 u 11:30
Matthew Epstein

Matthew Epstein

Izvor: Screenshot / Autor: YouTube

Duhovita kampanja 'Zaposlite M.E.' Matthewa Epsteina samo nekoliko tjedana nakon pokretanja urodila je plodom. Iako je Epstein prihvatio posao tvrtke SigFig, a ne Googlea, nakon bizarnog iskoraka na internetu mladom marketinškom stručnjaku javilo se više od 60 zainteresiranih tvrtki

Početkom rujna Matthew Epstein počeo je tražiti posao u marketingu na uobičajen način – slao je svoj životopis tvrtkama za koje bi htio raditi i koje su tražile zaposlenika. Nakon dva tjedna potpune tišine Epstein je zaključio kako nema smisla beskonačno ponavljati isti proces i očekivati drugačije rezultate, pa se odlučio napraviti nešto drugačije.

Na svojim profilima na nekoliko društvenih mreža, te na nekoliko internetskih stranica, pokrenuo je kampanju 'Zaposlite M.E.'. Cijeli proces je zabilježio na svom blogu, od sporog početka do sretnog završetka

Kao idealnom cilju Epstein se javno obratio Googleu da ga zaposli, no na svoje ogromno iznenađenje pokrenuo je lavinu poziva od zainteresiranih tvrtki – čak 60 njih, među kojima je bio i Google. Samo 36 sati nakon što ga je stavio na YouTube, Epsteinov kratki film pogledalo je više od 100.000 ljudi.

Osim svih digitalnih napora koje je uložio u nalaženje novog posla, Epstein je poštom Googleu poslao plakat samog sebe u prirodnoj veličini. Veliki kartonski Matthew Epstein je kao i u kratkom promotivnom filmu imao lažne brkove te je držao natpis s internetskom adresom njegovog sajta gdje mu se nalazi CV i svi ostali važni podaci.

Kampanja se završila kad je prihvatio posao menadžera marketinga u tvrtki SigFig

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi