pozitivni trendovi

Wiener osiguranje nastavlja rast: U pola godine premija bruto premašila 86 milijuna eura

09.07.2025 u 11:06

Bionic
Reading

Wiener osiguranje VIG i u prvoj polovici 2025. godine nastavlja s pozitivnim poslovnim trendovima. Stabilni rezultati, poručuju iz tvrtke, potvrđuju uspješnu provedbu strategije usmjerene na dugoročan, održiv i profitabilan rast

Na dan 30. lipnja 2025. godine Wiener osiguranje zabilježilo je ukupnu naplaćenu bruto premiju u iznosu 86,1 milijuna eura, što predstavlja rast od 14,1% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7%), osiguranja motornih vozila (20,6%) te imovinska osiguranja (16,6%).

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6%, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1% u odnosu na prošlu godinu.

'Iznimno me veseli što bilježimo značajan rast u oba segmenta poslovanja, kako u neživotnim, tako i u životnim osiguranjima. To je potvrda da smo izgradili čvrste temelje i da znamo prepoznati trenutak kada treba biti proaktivan i odlučan, ali i kada treba pokazati fleksibilnost prema potrebama tržišta. Naš fokus ostaje na povjerenju koje gradimo s klijentima, partnerima i zaposlenicima. Vjerujemo u snagu partnerstva, jasnoću komunikacije i u odgovornost prema svima koji računaju na nas – danas i u budućnosti', izjavila je Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja.

 U drugu polovicu godine Wiener osiguranje ulazi s jasnom strategijom, ambicioznim planovima za razvoj neživotnih osiguranja i stalnim ulaganjem u digitalizaciju – sve kako bi klijentima ponudio rješenja prilagođena stvarnim potrebama i izazovima suvremenog života.

'Naš je cilj korisničko iskustvo učiniti što jasnijim i jednostavnijim u svakom koraku, bilo da je riječ o ugovaranju police, prijavi štete ili pristupu relevantnim informacijama. Zato kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja koji korisnicima pruža ovako širok opseg informacija. I Wienka i naša nova komunikacijska platforma 'Jasna stvar' odražavaju naše nastojanje da osiguranje učinimo jasnijim i dostupnijim svim građanima. Te vrijednosti neće biti samo dio naše digitalne strategije, već temelj svih budućih inicijativa', istaknuo je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja.