program vjernosti

Vratili se u prošlost; a sad imaju iznenađenje za kupce u svojim trgovinama

  • Autor: I. Ba.
  • Zadnja izmjena 13.10.2020 15:36
  • Objavljeno 13.10.2020 u 15:36
Maja Šuput i Kaufland tim

Maja Šuput i Kaufland tim

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Kaufland

Pod motom „Kad je tako povoljno, nikad nije dovoljno“ Kaufland ponovno potvrđuje da sustavno brine o svojim kupcima. Na jedinstvenom događaju u Muzeju Zagreb 80's predstavljen je novi program vjernosti K Card

Uz Kaufland i zvijezde K Card kampanje, Dijanu Vidušin i Hrvoja Kečkeša nakratko smo se vratili u živopisne osamdesete godine prošloga stoljeća i podsjetili se kako se kroz vrijeme mijenjao način kupovine i odnosa prema kupcima. Posebno iznenađenje bio je dolazak Maje Šuput uz koju se moglo prisjetiti kako su nekad prodavačice kupcima dodavale s polica sve stvari s njihovog popisa te zamatale čokoladu u bijeli papir, pažljivo i spretno, priopćili su iz Kauflanda.

Svako vrijeme ima svoje ljepote pa se i ovog načina kupovine netko sjeća s nostalgijom, ali u današnje, moderno vrijeme kupac očekuje potpuno drugačiju uslugu. Očekuju da s manjim budžetom lakše napune svoja kolica, a da je kupovina jednostavna, brza i povoljna te se sve pronađe na jednom mjestu. Kaufland je prepoznao ove potrebe te stvorio program vjernosti koji odgovara na sve njih. Riječ je o prvom programu vjernosti Kauflanda koji dolazi uz karticu dostupnu u digitalnoj i fizičkoj varijanti.

Za moderno doba moderna rješenja

Kartica K Card osigurava brojne pogodnosti, a dostupna je i u digitalnom obliku u sklopu Kaufland mobilne aplikacije.

Rukovoditelj marketinga Kauflanda, Gašpar Novak, otkrio je više detalja o novom programu:

'Razvili smo fizičku i digitalnu karticu tako da kupci mogu odabrati oblik koji im najviše odgovara. Naši kupci s K Cardom mogu ostvariti brojne pogodnosti u obliku još većih popusta na odabrane artikle, kupona prilagođenih njihovim potrebama, dok smo za korisnike digitalne kartice dodatno omogućili i prikupljanje bonus bodova za svaku kupnju.'

Omiljene proizvode iz K Card programa kupci će lako pronaći jasno označene u katalogu Kauflanda, mobilnoj aplikaciji ili internetskoj stranici, a u trgovinama će se isticati prepoznatljivom plavom oznakom uz K Card logo.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!