DENIS IVOŠEVIć:

'Uz Bayern München, za Istru će znati cijeli svijet, prezentirat će nas u Allianz Areni'

  • Autor: Nikola Sučec
  • Zadnja izmjena 14.06.2018 06:36
  • Objavljeno 14.06.2018 u 06:36
Predsjednik TZ-a Istarske županije Denis Ivošević i direktor marketinga Bayern Münchena Andreas Jung

Predsjednik TZ-a Istarske županije Denis Ivošević i direktor marketinga Bayern Münchena Andreas Jung

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Marusic

Denis Ivošević, šef Turističke zajednice Istarske županije, za tportal je otkrio ambiciozne planove nakon što je Istra sklopila strateško partnerstvo s njemačkim nogometnim divom Bayern Münchenom. Tim potezom Istra je dobila pristup svim marketinškim kanalima Bayerna, njegove ekipe će trenirati u tom dijelu Hrvatske, a u planu je i revijalna utakmica legendi Bayerna protiv legendi hrvatske nogometne reprezentacije iz 1998. godine

Ivošević kaže kako je inicijalni kontakt s ljudima u Bayernu išao preko njega nakon što je zatražio sastanak pomoću posredovanja PR agenta.

'Odgovorili su nam vrlo brzo, odradili smo prezentaciju Istre, a oni su nama predstavili klub. Već na prvom sastanku dogovorili smo da krenemo na drugi korak i predložimo projekte o kojima smo razmišljali', kazao je za tportal Ivošević.

Posao je dogovoren za manje od mjesec dana. 'Već godinama radimo s liderima u raznim segmentima, poput BMW-a i MasterCarda. Ideja je da brend s kojim se spajamo bude ugrađen u dio njihove reputacije i obrnuto. Isto je i s marketinškim aktivnostima koje se uzajamno dijele', pojasnio je prilično jednostavnu, a uspješnu formulu Ivošević.

Bayern ima preko 75 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, a taj klub, koji odnedavno vodi hrvatski trener Niko Kovač i koji je osvojio pet Liga prvaka i 27 njemačkih titula, vrlo je dobro poznat i u Sjedinjenim Američkim Državama i na Dalekom istoku, pa je time Istra dobila jedinstven globalni marketinški kanal.

Osim toga, Bayern ima niz partnerstava s globalno etabliranim tvrtkama poput Deutsche Telekoma, Adidasa, Audija i Allianza, u kojima će se sada definitivno bolje čuti za turističku ponudu Istre, a otvaraju se i prilike za nove poslove.

Dodatno, Istra će biti prezentirana u Allianz Areni, Bayernovu domaćem i jednom od najmodernijih stadiona u svijetu, dok će Turistička zajednica Istre moći odabrati nekoliko igrača Bayerna koje će koristiti kao ambasadore turizma u svijetu.

  • +5
  • +2

Istra se partnerstvom s Bayernom stavlja na globalnu scenu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Red Bull

Ugovor o suradnji potpisan je na tri godine i vrti se oko osam strateških projekata.

'Jedan od njih je utakmica legendi Bayerna, igrača koji su nekad nosili igru kluba, s legendama naše reprezentacije koja je osvojila broncu na Svjetskom prvenstvu u Francuskoj 1998. godine. To će biti takozvani legends match pomoću kojeg će se novac donirati za dobrotvorne svrhe', zaključuje Ivošević.

Istra je jedina turistička regija, ne samo u Hrvatskoj, već i u široj regiji Mediterana, koja je prva pokrenula velike projekte strateških partnerstava. Osnovna ideja modela je podrška u pozicioniranju i promociji destinacije na našim najvažnijim tržištima, poput njemačkog, na kojem Bavarska ima najznačajniji udio u broju turista u Hrvatskoj.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Komentari čitatelja 4

Prikaži sve
  • .kompa.

    14.06.2018 08:49

    Pametno.... čestitam.

  • ptica rugalica

    14.06.2018 08:20

    Čestitke Istri koja je svo vrijeme europska regija. Lijepo što su se izborili za ovo prije dolaska Nike Kovača u Bayern. Kao i svi veliki Hrvati, on ne pozna dovoljno Hrvatsku da bi mogao predložiti - podržati ovakav projekt.

  • pomer

    14.06.2018 12:51

    Eto posla za spremaćice, čistačice, kosce trave lift- boye konobare itd. Dovedite neku tvornicu pa se onda hvalite. Nekad je Istra imala sve a danas je postala jedan veliki hotel! Užas

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi