PORUKA HTZ-A

Unatoč 'rupama' u turizmu, ne spuštajte cijene

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 31.03.2010 14:33
  • Objavljeno 31.03.2010 u 14:33
dugi otko turizam plaža jadran

dugi otko turizam plaža jadran

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Zvonimir Barišin

Za predstojeće uskrsne blagdana, kojima tradicionalno u Hrvatskoj počinje turistička sezona odnosno predsezona, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) očekuju 'korektne turističke rezultate', dok se tijekom travnja, u svibnju pa sve do kraja lipnja ne mogu očekivati neki veći plusevi zbog 'nepovoljnih termina praznika i blagdana u Hrvatskoj i Europi, rečeno je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a

Naglasivši da najbolje prognoze za Uskrs dolaze iz Istre i s Kvarnera, gdje bi se trebalo ostvariti oko 70 posto planiranih 'uskrsnih' turističkih dolazaka i noćenja, predsjednik HTZ-a i ministar turizma Damir Bajs kazao je da se dobrim rezultatima nadaju i na zadarskom te šibenskom području. Splitsko i dubrovačko područje za sada predviđa nešto manji broj dolazaka turista nego lanjskog Uskrsa.

Ipak, kako je kazao, pravi se istup hrvatskog turizma ove godine očekuje tek u lipnju i naravno u glavnom ljetnom dijelu sezone, za što trenutno, kao i za posezonu stižu dobre najave s većine stranih tržišta.

Slijedom toga i pravovremenih priprema za sezonu, od promocije, udruživanja novca za oglašavanje javnog i privatnog domaćeg i stranog turističkog sektora do uvođenja bezviznog sezonskog režima za Rusiju, Kinu, Indiju, Kazahstan, Ukrajinu i neke arapske zemlje, Bajs vjeruje kako Hrvatska ove godine može održati svoj lanjski udjel od 2,07 posto u europskom turizmu.

I ove se godine očekuje da će glavni adut Hrvatske biti njena blizina te da će većinu dolazaka i noćenja ostvariti strani turisti pa se ulažu veliki napori da se na najjačim tržištima Hrvatska dobro promovira i izbori za svakog gosta, kazao je Bajs.

Cilj ove godine je i vratiti domaćeg turista u hrvatska odredišta. Direktora Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić najavio je da će se ove godine provoditi ranije nego lani pojačana kampanja za domaćeg gosta. U pripremi su novi spotovi i nove poruke koje će se objavljivati već od sredine travnja do kraja lipnja.

Predsjednik Uprave Riviere Poreč i član Vijeća Veljko Ostojić poručio je svima u turizmu da unatoč mogućim 'rupama' do kraja lipnja ne popuste pritiscima za spuštanjem cijena te predlaže da se za istu cijenu ponudi više usluga.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi