Do proljeća bi u Hrvatskoj mogle biti otvorene prve tri trgovine nizozemskog diskontera Action, a koji zovu 'ubojicom cijena', piše Danica.hr
Riječ je o lancu s neprehrambenim asortimanom koji ima više od 3000 prodavaonica u 13 zemalja, a nudi preko 6000 proizvoda, od kojih su dvije trećine jeftinije od dva eura. Uglavnom prodaju proizvode za osobnu njegu, igračke, sredstva za čišćenje, programe 'uradi sam' i razni alat te multimediju.
Prvi korak prema ulasku na hrvatsko tržište bilo je zapošljavanje voditelja poslovnica i njihovih zamjenika na tri odabrane lokacije: Sesvete, Ivanec i Labin. Action ondje, prema neslužbenim informacijama, ulazi u postojeće retail parkove, što znači da će proces otvaranja brzo ići, navodi Danica.hr.
No Action istodobno traži atraktivne lokacije za zakup u središtima većih gradova. To znači da im primarni cilj nije greenfield investicija u objekte, već ulazak u postojeće.
Čini se da im je cilj u prvoj godini otvoriti barem desetak trgovina diljem Hrvatske, a zasad traže prostor u sklopu postojećih šoping centara. Action će u Hrvatskoj biti izravan konkurent trgovačkim lancima Pepco, Tedi, KiK, dijelom i Pevexu.