Nizozemski Action, najbrže rastući maloprodajni lanac u Europi, započeo je s konkretnim pripremama za dolazak na hrvatsko tržište
Neda Vuk Salaba imenovana je direktoricom Actiona za Hrvatsku i Sloveniju, a do sada je objavljeno nekoliko oglasa za posao na domaćim internetskim oglasnicima – u srpnju su krenuli u potragu za dizajnerom koji će stvoriti nacrt za izgradnju i uređenje trgovina, a u listopadu je objavljen oglas za voditelja i asistenta voditelja poslovnice, koji je i trenutačno aktivan, donosi Jutarnji list.
Nedavno je lansirana web stranica Actiona na hrvatskom jeziku na kojoj zaposlenicima navode benefite rada u njihovim prodavaonicama i uredima te ih pozivaju da im se jave.
Ponuda obuhvaća 14 kategorija proizvoda – kućanske potrepštine, dekoracije, uradi-sam, proizvode za vrt, igračke, multimediju, zdravlje i osobnu njegu, hranu i piće s dugim rokom trajanja, deterdžente, opremu za kućne ljubimce, modu i posteljinu.