Lanac trgovina dm je u osam trgovina diljem Hrvatske postavio paketomate. Uvidjeli su rast interesa za uslugom ekspresnog preuzimanja pa su je na taj način odlučili pojačati
Iako se već godinama nalazi u samom vrhu izbora za najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj, dm vodi računa i o kupcima. Tako su u osam trgovina u Zagrebu, Bakru, Krapini, Dugom Selu i Velikoj Gorici tijekom ovog mjeseca započeli s postavljanjem vlastitih paketomata.
Kupci prilikom online kupnje na dm.hr ili u aplikaciji ‘Moj dm’ trebaju odabrati opciju ekspresnog preuzimanja. Tada će dobiti obavijest s kodom za preuzimanje i brojem narudžbe putem e-maila ili aplikacije. Sami mogu birati vrijeme preuzimanja paketa. Vrijedi reći i da se paketi mogu preuzeti već sat vremena nakon završetka kupnje.
"Pokretanjem dm online shopa prije pet godina ostvarili smo dugogodišnji cilj da naše proizvode učinimo dostupnima stanovnicima cijele Hrvatske, a uvođenjem usluge ekspresnog preuzimanja prilagodili smo se navikama kupaca koji žele objedinjeno i neprekinuto iskustvo kupnje. Postavljanjem vlastite mreže paketomata još smo bolje povezali naše online i offline poslovanje te smo odgovorili na potrebe naših kupaca, kojima smo omogućili preuzimanje online narudžbi kada im to najviše odgovara, potpuno beskontaktno i bez čekanja”, izjavila je za Poslovni dnevnik Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Lani je broj online kupnji porastao za 44,5 posto te je premašio brojku od 350.000. Čak 37 posto kupaca koristilo je uslugu ekspresnog preuzimanja, zbog čega će dm nastaviti razvijati mrežu vlastitih paketomata.