OD 18. DO 22. VELJAČE

Sajam nautike i gastronomije na Velesajmu okuplja 400 izlagača

17.02.2015 u 11:13

Bionic
Reading

Zagrebački sajam nautike i međunarodni sajam gastronomije, hotelsko ugostiteljske opreme, hrane, pića i gastronomskih inovacija Hotel&Gastroteh ovog će tjedna, od 18. do 22. veljače, na Zagrebačkom velesajmu (ZV) okupiti više od 400 izlagača iz Hrvatske i 30-ak drugih zemalja koji će predstaviti svoju ponudu i proizvode.

Najavljujući u ponedjeljak te sajmove na konferenciji za medije, direktorica ZV-a Marina Pavković istaknula je da njima počinje sajamska godina na ZV-u od koje očekuju i bolje rezultate od lanjskih.

Oba sajma, nautike i Hotel&Gastroteh održat će se ukupno u pet paviljona ZV-a, pri čemu sajam nautike traje do 22. veljače, a 'hotelski' će završiti dan ranije, 21. veljače, te će, kako očekuju organizatori, uz izložbe atraktivnih plovila, hotelske opreme, vrhunskih vina, gastro prezentacije, kao i ponudu turističkih aranžmana te drugo biti odlično mjesto susreta partnera iz sektora i publike uoči početka turističke sezone.

Na sajmu nautike uobičajeno će biti izložena plovila domaće male brodogradnje, kojih će ove godine, kako je najavio suorganizator Romano Pičuljan, biti više od sto, a bit će tu i stranih plovila te prezentacija brodskih motora te opreme za ronjenje, ribolov, jedrenje i drugo.

Pičuljan je istaknuo da se mali brodograditelji unatoč krizi i teškim uvjetima poslovanja nastoje održati te im je i sajam na ZV-u važno mjesto promocije novih plovila.

Sajam Hotel&Gastroteh predstavit će hotelijere, proizvođače i trgovce hotelsko-ugostiteljske opreme, hrane i pića, a u sklopu popratnog programa predviđen je poslovni skup "Proizvedeno u Poljskoj - mogućnosti suradnje s hrvatskim kompanijama" kojeg s ciljem povezivanja poljskih i hrvatskih gospodarstvenika uz ZV organizira i poljsko Veleposlanstvo u Hrvatskoj.

ZV u prošloj godini smanjio gubitak

Odgovarajući na pitanja novinara o poslovanju ZV-a, njegova direktorica Pavković istaknula je da je prošle godine zabilježen kvalitetan pozitivni pomak u smanjenju poslovnog gubitka.

Gubitak koji je u 2013. iznosio 55 milijuna kuna, smanjen je na 41 milijun kuna u 2014., što je najmanja razina ostvarenog gubitka ZV-a od 2009., naglasila je Pavković.

Na to smanjenje utjecalo je, kako je objasnila, ishođenje rješenja smanjenja komunalne naknade, racionalizacija poslovnih troškova, ukidanje sajmova koji su generirali gubitak, otkazivanje najmova koji su neurednom naplatom uzrokovali štetu te prihodovno-troškovna opravdanost novo uvedenih sajamskih projekata i re-koncepcija postojećih priredbi, pogotovo u jesenskom terminu koji je po pitanju prodaje i posjećenosti ostvario povijesno dobre rezultate. Očekuje da će se pozitivan trend nastaviti i u ovoj godini.