JUBILARNO IZDANJE

Deset godina LEAP Summita: globalni i domaći lideri stižu u Zagreb

02.10.2025 u 10:29

Bionic
Reading

Ove godine, 15. i 16. listopada, Zagrebački velesajam ponovno postaje središte inspiracije, ideja i konkretnih rješenja za budućnost rada, liderstvo, kreativnost i tehnologiju.

Tijekom proteklog desetljeća LEAP Summit je izrastao u jedno od najutjecajnijih mjesta susreta mladih profesionalaca, poduzetnika, inovatora i lidera iz Hrvatske i svijeta, a ovim jubilarnim izdanjem dodatno podiže ljestvicu sadržajem koji osnažuje karijere i ubrzava poslovni rast.

Ovogodišnji program donosi snažan miks globalnih uvida i lokalnih iskustava na dvije pozornice. Među glavnim govornicima i panelistima su Rui Pedro Silva, potpredsjednik za liderstvo i talente u Adidasu, koji će govoriti o razvoju liderstva i izgradnji timova u organizacijama koje posluju na svjetskoj razini, te Frederik Haren, bestseler autor, istraživač kreativnosti i globalni predavač, koji će publici približiti kako potaknuti kreativno razmišljanje i hrabro donositi odluke u vremenu stalnih promjena. Alessandra Mariani, voditeljica globalnog marketinga u TikToku, podijelit će kako stvarati autentične brendove i kampanje koje osvajaju nove generacije te koliko je glazba bitna u kreiranju viralnog sadržaja, dok će Reinier Evers, osnivač Trendwatchinga, predstaviti trendove koji oblikuju ponašanje potrošača i strateški rast kompanija.

Snažan fokus bit će i na komunikacijama, tehnologiji i digitalnom marketingu. Leyla Guilany-Lyard, voditeljica globalnih komunikacija u Tinderu, govorit će o tome kako voditi globalni brend koji je zastupljen u toliko različitih kultura i država.

Iz domaćeg tech ekosustava dolazi Tomislav Car, izvršni direktor Productivea, koji će kroz ekskluzivni intervju s Dinom Hrastović otkriti, što jedan CEO stvarno misli, a nikad ne kaže na glas.

Danela Žagar i Dunja Kokotović iz LELO-a, svjetski poznatog švedskog brenda luksuznih igračaka za odrasle, donose intrigantnu kombinaciju tema o tehnologiji i umjetnoj inteligenciji te otkrivaju na koji je način digitalizacija zauvijek promijenila intimu.

Ivanka Mabić-Gagić, glavna direktorica agencije Aleph Hrvatska, donosi uvide u performans marketing i monetizaciju na rastućim tržištima iz vlastitih case study primjera poznatih svjetskih kompanija s kojima je radila, kao što su: Tik Tok, Spotify i Pinterest.

Na LEAP Summitu vas očekuje i panel o poznatoj seriji SRAM, u kojem će TV producenti Bruno Mustić, Maja Fišter i moderatorica Antonia Ćosić s HRT-a otkriti kako je ova serija pomaknula granice i redefinirala komunikaciju s mladom publikom, dok će na panelu mladih glazbenika; Nika Turković, Filip Rudan i Marcela Oroši uz moderiranje Željke Rudar (by the way. agency), razgovarati o kreativnom procesu, gradnji brenda i izazovima s kojima se susreću umjetnici na našoj domaćoj glazbenoj sceni.

Barbara Slade Jagodić, stručnjakinja za SEO i content marketing govorit će o tome kako organskim sadržajem graditi održiv rast i povjerenje, a Joe Bašić, osnivač i direktor MPG-a, otkrit će što stoji iza uspješnog iskustvenog marketinga i velikih događanja poput Ultra Europe festivala. Poduzetnički mindset i investicijska perspektiva bit će u fokusu Davorina Štetnera, serijskog poduzetnika, investitora i predsjednika Kreator Grupe, dok će Toni Milun, profesor matematike i financijski vlogger, približiti financijsku pismenost i analitičko razmišljanje na jednostavan i primjenjiv način.

Publika će imati priliku čuti niz influencera, primjerice: Meri Goldašić, Niku Ćuturića, Ladu Kušec Deči, Miu Nemčić, Rivu Paulentić, Marka Cuccurina i još mnogo drugih.

Kroz dva dana sudionike očekuje kontinuirani niz inspirativnih predavanja, panel rasprava i razgovora s liderima industrije, uz brojne prilike za networking, razmjenu iskustava i Q&A sesije s omiljenim predavačima. Sprema se i velika Expo zona u kojoj će sudionici moći sudjelovati u raznim aktivacijama, dobivati razne nagrade te se informirati o raznim zanimljivim programima.

Broj mjesta je ograničen, a prijaviti se možete putem linka. Više informacija o LEAP Summitu i programu možete pronaći na društvenim mrežama organizatora: Facebook i Instagram, kao i na njihovoj službenoj web stranici.

Vidimo se 15. i 16. listopada na Zagrebačkom velesajmu, na posebnom 10. izdanju konferencije koja već desetljeće spaja ambiciju, znanje i prilike!