PREDSTAVLJENI POSLOVNI REZULTATI

Prosječna neto plaća u dm-u 8.500 kuna

23.10.2014 u 14:53

Bionic
Reading

U četvrtak je Drogerie markt (dm) predstavio poslovne rezultate kojima je osamnaestu godinu zaredom potvrdio lidersku poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2013/2014., koja za ovu kompaniju završava u rujnu, dm je u Hrvatskoj ostvario ukupan promet u iznosu od gotovo dvije milijarde kuna (1,97 milijardi kuna), što je porast od 0,48 posto

'U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta', naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Neto dobit dm-a za ovu godinu bit će oko 70 milijuna kuna, što je osam posto manje nego prošle godine, ali kako ističu u ovoj kompaniji, to im i dalje omogućuje solidno poslovanje.

Iz dm-a su istaknuli kako je potrošačka košarica 99 lipa manja nego lani i iznosi 75,55 kuna, ali da zbog toga nisu osjetili značajniji pad.

'Vidimo da prevladavaju drugačiji trendovi nego prijašnjih godina', kazali su iz dm-a i dodali kako je vidljivo da se kupci okreću proizvodima vlastite marke te u tom segmentu bilježe porast od 0,9 posto.


Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls, kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog izvrsne kvalitete i cijene dm robne marke. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 posto.

Petu godinu zaredom dm je proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj. Presudni faktori odabira su harmonični odnosi na radnom mjestu, visina plaće i dodatne pogodnosti te sigurnost radnog mjesta. Uz prosječnu plaću u prodavaonicama od 8.528 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalno usavršavanje. U protekloj poslovnoj godini dm je organizirao 67 seminara, edukacija i radionica za djelatnike.

Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave dm-a osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača dm-a četvrtina su hrvatski dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima. Devet hrvatskih dobavljača odabrano je na dm-ovom natječaju '...jer najbolje dolazi iz prirode!' za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva.

Dm u Hrvatskoj čini 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice u 60 gradova. U sljedećoj poslovnoj godini cilj je dm-a poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna, naglasili su iz dm-a.