PONUDA POSLOVA

Pronađite dinamičan posao u marketingu

18.07.2013 u 11:41

Bionic
Reading

Raditi u marketingu izazovno je, kreativno i dinamično. Istovremeno, konkurencija je jaka, trendovi se mijenjaju velikom brzinom, a uz vještine i radno iskustvo, dobro snalaženje na društvenim mrežama i online imidž postaju sve važniji

U prvih sedam mjeseci ove godine, u kategoriji Marketing, PR i mediji objavljeno je preko 300 oglasa. Najtraženiji su bili voditelji marketinga, asistenti te specijalisti u marketingu. Poslodavci su u 12 posto oglasa tražili studente što je tri puta više od prosjeka.

Za posao u marketingu strani se jezici gotovo podrazumijevaju. Navedeni su kao uvjet u 80 posto oglasa, a poslodavci su najviše tražili poznavanje engleskog jezika. Prethodno radno iskustvo bilo je važno u nešto više od polovice oglasa (55 posto). Poslodavci za rad u marketingu još uvijek najviše traže zaposlenike s visokom i višom stručnom spremom.

Među aktualnim oglasima iz kategorije Marketing, PR i mediji objavljenim na portalu MojPosao izdvajamo sljedeće:

KupiMe.hr, jedna je od vodećih internetskih stranica grupne kupnje u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Bosni i Hercegovini, traži Marketing Managera (m/ž) – juniora ili seniora. Osim jednogodišnjeg iskustva u online marketingu, važno je koristiti barem tri društvene mreže, vješto baratati riječima i imati želju za učenjem. Ostali uvjeti, kao i poveznica za prijavu, dostupni su u oglasu.

Trankwalder, agencija za privremeno zapošljavanje, traži marketinškog stručnjaka (m/ž). Idealan kandidat energična je i odgovorna osoba s trogodišnjim iskustvom. Ako ste se prepoznali u ovom opisu, javite se na oglas

MojPosao za potrebe svog klijenta traži marketinškog menadžera za društvene medije (m/ž). Uz veliko znanje o društvenim mrežama i servisima, odgovarajući kandidat treba izvrsno poznavati talijanski jezik, biti motiviran i strpljiv. Ako ste upravo takva osoba i posjedujete tražene kvalifikacije, prijavite se putem poveznice

No prije nego što se prijavite na svoj sljedeći oglas za posao u marketingu, odnosima s javnošću ili medijima, provjerite kakva vam je online reputacija i na čemu biste mogli poraditi kako bi vas poslodavac izdvojio iz mase kandidata i upravo u vama prepoznao svog idealnog zaposlenika.