RIJEČKI LOGIN

Ovo je ekipa koja aplikacijom želi zamijeniti sve kartice lojalnosti

24.06.2016 u 07:00

Bionic
Reading

Kada veliki trgovački lanci poput Konzuma i Plodina imaju problema s obradom podataka i planiranjem skladištenja, nabave, financija ili računovodstva, u pomoć zovu riječku informatičku tvrtku Login, a ona se svojim rješenjima pozicionirala visoko na domaćem ICT tržištu

Iako je nepoznata u široj javnosti, njene aplikacije koristi više od 250 poslovnih korisnika – na njenu bazu svakodnevno se spaja preko 12000 ljudi iz Hrvatske, ali i regije, u kojoj ostvaruje zapažen izvozni rezultat.

Tvrtka Login osnovana je 1996., a osnivači i vlasnici su Nerea Pulić, Davor Slavić i Josip Katalinić. U prvom redu bavi se projektiranjem, izgradnjom, uvođenjem i održavanjem složenih poslovnih informacijskih sustava, a njena su rješenja podrška poslovanju tvrtki iz područja maloprodaje, veleprodaje, proizvodnje, uslužnih djelatnosti i računovodstva.

Samo u prošloj godini ostvarila je više od deset milijuna kuna prihoda, što je za petinu više nego u odnosu na 2014. Pritom joj je dobit porasla 130 posto, na 786.000 kuna. U ovom trenutku zapošljava 24 IT stručnjaka, izvozi na tržišta Srbije, Bosne i Slovenije, a udio izvoza u 2015. iznosi 20 posto od prihoda.

Prije osam godina razvila je prvi hrvatski ERP sustav - enterprise resource planning system - vrstu softvera koji podržava operativne procese poduzeća u područjima nabave, skladištenja, proizvodnje, prodaje, kvalitete, održavanja, financija, računovodstva i kontrolinga.

'Najveći korisnici tog sustava dolaze iz maloprodaje - Konzum, Plodine, Intersport, Modiana, Obuća i Sloga. Specijalizirali smo se za maloprodaju', rekao je za tportal Davor Slavić, direktor Logina. 

Osim toga, prisutni su u turizmu (Valamar, Liburnia Riviera, Arenaturist), no i u Hrvatskoj narodnoj banci, Viktoru Lencu, Uljanik Plovidbi te na riječkom Medicinskom fakultetu.

Zamjena za sve kartice lojalnosti

Na dvadesetu obljetnicu poslovanja tvrtka je lansirala novi proizvod nazvan Hatch!. Riječ je otvorenom sustavu nagrađivanja vjernosti kupaca u Hrvatskoj, a cilj tog programa je otkloniti nedostatke onih dosadašnjih i konvencionalnih.

'Loyalty programi skupi su za vlasnike, njihovi učinci ne mogu se mjeriti i uzrokuju propuštene prihode zbog nemogućnosti zadržavanja postojećih i privlačenja novih kupaca', pojašnjava Slavić.

Za krajnje kupce Hatch! predstavlja mobilnu aplikaciju ili karticu kao 'sve kartice u jednoj', transparentan i jednostavan sustav prikupljanja i korištenja pogodnosti.

'Najveće su mu prednosti to što se jednostavno koristi i smanjuje produkcijske troškove oglašavanja i tiskanja letaka i kartica za tvrtke te objedinjuje tri alata u jednom: CRM alat prati i analizira ponašanje kupaca, marketinški alat ostvaruje komunikaciju i potiče korisnika na željene promjene u ponašanju te loyalty alat nagrađuje korisnikovu odanost i dugoročno ga veže uz brend', zaključili su Loginu.