U ponedjeljak otvorene su ponude za izvođenje radova na najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu u povijesti Hrvatske – rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka na dionici pruge Dugo Selo – Novska
Procijenjena vrijednost radova iznosi 620 milijuna eura, a projekt će se sufinancirati sredstvima iz europskih fondova.
Stigle četiri ponude, sve iznad procijenjene vrijednosti
Na javni natječaj pristigle su četiri ponude, a najnižu je poslala indijska tvrtka AFCONS Infrastructure Limited u iznosu od 677 milijuna eura (bez PDV-a). Ostale ponude također su znatno nadmašile procijenjeni iznos:
- Zajednica ponuditelja Ashoka Buildcon Ltd, Serneke International Group AB i Konkan Railway Corporation Ltd ponudila je 779,8 milijuna eura
- Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.Ş. poslao je ponudu tešku 873,1 milijun eura
- Doğuş Inşaat ve Ticaret A.Ş. dao je najvišu ponudu od 989,8 milijuna eura (sve iznosi bez PDV-a)
Ponude će sada proći evaluaciju, nakon koje će se odabrati ekonomski najpovoljniji ponuditelj. Ugovor s izvođačem potpisat će se nakon donošenja odluke, a radovi će započeti po njegovu uvođenju u posao.
Puna modernizacija 83 kilometra pruge
Dionica Dugo Selo – Novska duga je 83 kilometra i predstavlja važnu kariku u modernizaciji međunarodnog željezničkog koridora. Projekt obuhvaća:
- izgradnju drugog kolosijeka
- potpunu rekonstrukciju postojećeg kolosijeka
- obnovu kolodvora i stajališta
- uklanjanje ili denivelaciju većine željezničko-cestovnih prijelaza
- ugradnju najsuvremenijih signalno-sigurnosnih i upravljačkih sustava
- elektroenergetske zahvate u skladu s novim standardima
Po završetku radova, vlakovi će ovom dionicom moći voziti brzinom do 160 km/h, što će znatno skratiti vrijeme putovanja i povećati kapacitet teretnog i putničkog prometa.
Radovi su planirani u trajanju od pet godina i deset mjeseci, računajući od dana uvođenja izvođača u posao.