Već 15 godina NKD u Hrvatskoj gradi priču temeljenu na povjerenju, pripadnosti i ljudima koji svakodnevno daju više od onoga što se očekuje u trgovini
Prije točno 15 godina NKD je otvorio prvu poslovnicu u Zagrebu – prekretnicu koja je označila početak kontinuiranog i snažnog rasta brenda na hrvatskom tržištu. Ono što je 2010. započelo s jednom lokacijom, brzo se razvilo u stabilnu mrežu poslovnica s danas više od 60 poslovnica širom zemlje i više od 210 zaposlenika. Kao dio međunarodne NKD grupe, jednog od vodećih tekstilnih diskontera u Europi, NKD se u Hrvatskoj etablirao kao pouzdan lokalni opskrbljivač s atraktivnim omjerom cijene i kvalitete i jasnom predanošću kvaliteti.
U fokusu ponude nalazi se širok, sezonski aktualan asortiman koji uključuje modu za cijelu obitelj, kućni tekstil i moderne dodatke za dom – pažljivo odabrane i prilagođene potrebama ciljane publike. U gradovima s više od 10.000 stanovnika NKD je danas važan i prepoznatljiv dio lokalne maloprodaje. Poslovnice su smještene na lako dostupnim i frekventnim lokacijama, što kupcima omogućuje jednostavnu i ugodnu kupovinu.
Od samih početaka NKD njeguje jednostavan, funkcionalan i pristupačan koncept poslovanja. Upravo ta filozofija doprinosi visokoj razini zadovoljstva kupaca. Istovremeno, poslovnice simboliziraju stabilnost – više od polovice zaposlenika dio je tima od samih početaka, što govori o snažnom radnom okruženju i vrijednostima koje se žive iz dana u dan: povjerenju, fleksibilnosti i međusobnom poštovanju.
Kao dio kontinuirane kvalitativne strategije, NKD posebnu pozornost posvećuje asortimanu koji kupcima pruža dobar osjećaj pri kupnji – kombinirajući najbolju moguću kvalitetu s povoljnim cijenama. Ponuda se stalno proširuje i obogaćuje novim, svakodnevno relevantnim proizvodnim linijama. Posebna pažnja pridaje se i izboru materijala – sve više se koristi kvalitetna i koži ugodna tkanina koja jamči udobnost nošenja.
U budućnosti, NKD planira dodatno proširenje mreže poslovnica na više od 100 lokacija diljem Hrvatske, s naglaskom na gradove s razvojnim potencijalom i regionalnim značajem. Paralelno se unaprjeđuje i cjelokupno korisničko iskustvo – kroz modernizirane koncepte poslovnica i digitalne usluge. Cijela strategija temelji se i na odgovornom poslovanju prema društvu i okolišu, kroz učinkovitije i štedljivije korištenje resursa.
Dugoročni uspjeh NKD-a u Hrvatskoj rezultat je kombinacije asortimana orijentiranog na kupce, učinkovitih procesa i predanog tima. U središtu svega ostaje – zajedništvo. Karijerni putovi zaposlenika to najbolje potvrđuju. Tako je, primjerice, Ivana Suhovski započela svoj profesionalni put u poslovnici 5010 u Vinkovcima, a danas obnaša dužnost područne voditeljice za Slavoniju. Božica Lončarević, koja je od samih početaka dio NKD tima, danas kao voditeljica računovodstvenog odjela suodgovara za financijsku stabilnost tvrtke u Hrvatskoj. Njihove priče simbol su predanosti i mogućnosti koje NKD pruža – i mnogima su inspiracija.
Nada Jurišić, Country Managing Director Sales za Hrvatsku i Sloveniju, naglašava: 'Ono što NKD u Hrvatskoj čini posebnim nije samo broj poslovnica ili broj zaposlenika – to je način na koji živimo ovaj posao. Povjerenje, bliskost s kupcima i zajednički cilj – to čini NKD snažnim.'
Povodom obilježavanja 15 godina poslovanja, NKD se zahvaljuje svojim vjernim kupcima posebnom jubilarnom pogodnosti – jer bilo na blagajni, polici ili u skladištu, iza svakog proizvoda i svake kupnje stoji tvrtka koja nudi više od trgovine: NKD je sinonim za bliskost, pouzdanost i kvalitetu – već 15 godina i u Hrvatskoj.