CESSNA IZ 1974.

Lalovac prozvao guvernera zbog aviona kojeg više nema

14.09.2015 u 17:28

Bionic
Reading

Razljućeni ministar financija Boris Lalovac šalje sve žešće udarce protivnicima modela pomoći dužnicima u švicarskim francima. Posebno mu je drago lupati ih tamo gdje najviše boli – reklo bi se ispod pojasa - prebacujući im njihove bogate bonuse i plaće

Prošli petak nakon što je osam banaka priopćenjem poručilo da je Vladino rješenje loše i kako ga ne prihvaćaju, usput zaprijetivši iseljavanjem dužnika iz njihovih stanova i kuća, Lalovac je ih je nazvao bezosjećajnima i nemilosrdnima

'Mislim da je to jasna poruka da nisu željeli nikakvo rješenje, da žele samo ucjenjivati i da su ta gospoda, koja godišnje primaju od jedan do pet milijuna kuna danas poručila hrvatskim građanima, koji primaju tri do četiri tisuće kuna, da će ih bez ikakvih osjećaja i milosti izbaciti iz njihovih domova koje su oni višestruko preplatili', izjavio je prije tri dana Lalovac.

Sličnu poruku dobio je i guverner HNB-a Boris Vujčić koji je u službenom dokumentu upozorio Lalovca kako bi konverzija kredita iz franka u eure mogla narušiti financijsku stabilnost zemlje te donijeti više štete nego koristi.

Ministar je guverneru poručio kako on živi u nekoj paralelnoj stvarnosti daleko od običnog puka.

'Guverner koji ima 50 tisuća kuna neto plaće i više od 300 dana boravi izvan zemlje, a njegov prvi suradnik ima privatni avion nema pojma kako žive ljudi u Hrvatskoj', rekao je ljutiti Lalovac.

Iako nije precizirao tko to iz vrha HNB-a ima avion, jasno je da je mislio na viceguvernera Damira Odaka. Naime on je u imovinskoj kartici iz 2012. naveo da je vlasnik zrakoplov Cessna iz 1974. vrijednog 400 tisuća kuna. Međutim, u zadnjoj imovinskoj kartici iz 2014. Odak ne spominje avion, tako da ga je najvjerojatnije prodao.

Inače, kad se već govori tko što ima i kolika mu je plaća, spomenimo da ministar Lalovac mjesečno prima oko 15.000 kuna, supruga isto toliko i imaju ušteđeno oko 80.000 eura. Najveći trošak im je kredit u švicarskim francima podignut 2007. te im je ostalo još otplatiti oko 120.000 franaka.