novi poslovni model

Krenuo s radom najveći najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi - Design Expo EU

30.11.2020 u 10:17

Bionic
Reading

S radom je počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi - Design Expo EU. Pokrenuo ga je Slavko Gazić, iza kojeg je višegodišnje radno iskustvo na najvišim menadžerskim pozicijama u prodaji i marketingu u telekom industriji i drvnom sektoru

„Radeći u industriji namještaja kao direktor marketinga jedne od većih grupacija u industriji namještaja u regiji, imao sam prilike sudjelovati na brojnim svjetskim sajmovima gdje sam uočio nedostatke postojećih sajamskih poslovnih modela, ali i prilike koje u tom smjeru pruža digitalna tehnologija.

Kao odgovor je nastala ideja Design Expo jer digitalizacija pokreće nove poslovne modele za sve industrije, uključujući industriju namještaja i uređenja interijera. Naročito je to važno na sajmovima, jer digitalna transformacija dramatično utječe na načine izlaganja i prezentacije proizvoda te uspostavu i razvoj poslovnih odnosa. Kombinacija digitalnog i fizičkog svijeta smjer je koji vidim kao budućnost sajmova. Upotrebom digitalnih rješenja uklanjamo geografske barijere i činimo sajmove dostupne svima, kako malim tako i velikim tvrtkama, pod istim uvjetima. Ako želite proširiti svoje poslovanje na lokalnoj ili globalnoj razini, Digital Expo je tu da vam pomogne u postizanju tog cilja. Aktivno koristimo digitalni marketing na području cijele Europe kako bismo izlagačima osigurali kvalitetnu promociju te kako bismo na virtualni sajam doveli što više ciljanih posjetitelja“, izjavio Gazić.

Jedan od izlagača na virtualnom sajmu Design Expo EU je i hrvatska tvrtka Ancona Grupa, poznati proizvođač i izvoznik namještaja na zahtjevno EU tržište. Ancona Grupa više od 70 posto prihoda ostvaruje upravo od izvoza.

„S obzirom da smo orijentirani na izvoz, prije svega na tržište zapadne Europe na kojemu su naši proizvodi prepoznati po visokoj kvaliteti i modernom i jedinstvenom dizajnu, odlučili smo sudjelovati na virtualnom sajmu te se na digitalnoj platformi predstaviti ciljanim tržištima i potencijalnim poslovnim partnerima i kupcima. Budući da zbog pandemije nema klasičnih sajmova namještaja smatramo da je ovakav način prezentacije naše tvrtke i proizvodnog asortimana koristan te da će donijeti dobre rezultate“, rekao je Markica Stanušić, direktor tvrtke Ancona Grupa.