'ROŠTILJAJMO ODGOVORNO'

Konzum donirao 50.000 kuna Hrvatskoj vatrogasnoj zajednici

11.10.2016 u 15:11

Bionic
Reading

U prostorima Hrvatske vatrogasne zajednice održana je konferencija za medije povodom uspješnog završetka društveno odgovornog projekta Konzuma i Hrvatske vatrogasne zajednice pod nazivom 'Roštiljajmo odgovorno', u okviru kojeg je za potrebe hrvatskih vatrogasnih društava u Konzumu prikupljeno 50.000 kuna. Načelniku Hrvatske vatrogasne zajednice Željku Popoviću, donaciju Konzuma u iznosu 50.000 kuna uručio je Danijel Dugić, direktor marketinga Konzuma

Suradnja Konzuma i Hrvatske vatrogasne zajednice, započela je u svibnju ove godine s ciljem podizanja svijesti javnosti o najčešćim uzrocima požara te poticanja na odgovorno ponašanje i oprez pri paljenju roštilja i vatre na otvorenim prostorima.

Čak 80 posto požara nastaje djelovanjem čovjeka, uslijed nepažnje, namjernog paljenja i nestručnog održavanja i rukovanja strojevima i alatima. Prosjek u požarnoj sezoni je oko 3000 požara otvorenog prostora i ova je godina za sada u tom prosjeku. Svi su požari na vrijeme ugašeni zahvaljujući brzoj vatrogasnoj reakciji.

'Veseli nas da smo zajedno s Konzumom pokrenuli inicijativu 'Roštiljajmo odgovorno', jer su upravo takve preventivne akcije način kako se može smanjiti broj požara, a time i zaštiti imovina i ljudski životi. Zahvaljujemo Konzumu na financijskoj potpori koja će itekako dobro doći u radu naših vatrogasnih društava', izjavio je Željko Popović, načelnik Hrvatske vatrogasne zajednice.

Konzum u okviru svog društveno odgovornog poslovanja podržava brojne projekte i pokreće inicijative s ciljem pomoći raznim udrugama, organizacijama i pojedincima.

'Drago mi je da je naša zajednička akcija „Roštiljajmo odgovorno“ uspješno završena te da se veliki broj naših kupaca uključio i kupnjom artikala Grill Chef za roštiljanje u Konzumu pridonio prikupljanju sredstava za potrebe hrvatskih vatrogasnih društava. Sa zadovoljstvom ćemo i dalje surađivati s Hrvatskom vatrogasnom zajednicom na sličnim projektima kako bi trajno poticali na oprezno roštiljanje i paljenje vatre u prirodi', izjavio je Danijel Dugić, direktor marketinga Konzuma.