Na Kvarneru je u prvih deset mjeseci boravilo više od tri milijuna turista, što je za tri posto više u odnosu na isto razdoblje lani te je ostvareno 17,9 milijuna noćenja ili jedan posto više, dok je samo u listopadu na tom području bilo dva posto više turista i pet posto više noćenja.
Prema podacima Turističke zajednice Kvarnera, u hotelima na području Primorsko-goranske županije u deset mjeseci bilo je sedam posto više turista i šest posto više noćenja, pri čemu prednjače hoteli s pet zvjezdica, u kojima je zabilježeno 11 posto više turista i osam posto više noćenja.
Kampovi su u prvih deset mjeseci na razini prošle godine, dok su objekti u domaćinstvu ostvarili rast od jedan posto u dolascima turista i pad u noćenjima od jedan posto.
Gostiju iz Slovenije bilo je dva posto više, s posto posto više noćenja, a gostiju iz Italije je bilo također dva posto više, s noćenjima na razini prošle godine. Turista iz Austrije na Kvarneru je bilo četiri posto više, a ostvarili su dva posto više noćenja, dok je turista iz Njemačke bilo dva posto manje, a ostvarili su i dva posto manje noćenja.
Odmaralo se 150.000 turista
Tijekom listopada na Kvarneru se odmaralo 150.000 turista, zabilježeno je 556.000 noćenja, što je dva posto više turista i pet posto više noćenja u odnosu na listopad prošle godine.
U hotelima je boravilo jedan posto više turista nego u listopadu lani, ali je ostvareno jedan posto manje noćenja. No, hoteli s pet zvjezdica pokazuju bolje rezultate, 14 posto više dolazaka turista i devet posto više noćenja u odnosu na listopad lani.
U kampovima je bilo 12 posto više turista i 13 posto više noćenja, a ističe se otok Rab, na kojemu je u listopadu bilo 56 posto turista, s 45 posto više noćenja. Objekti u domaćinstvu ugostili su jedan posto više turista, ali s padom broja noćenja od dva posto.
Sustavno privlačenje gostiju
Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov rekla je da rezultati potvrđuju da Kvarner sustavno privlači goste izvan glavne turističke sezone, što je ključno za razvoj cjelogodišnjeg turizma.
"Turistički proizvodi na kojima smo radili, poput gastronomije, aktivnog turizma, zdravstvenog turizma, postali su snažni motivi dolaska u pred i posezoni", kazala je.