zanimljiva suradnja

IT-jevci dobili svoje pivo! Doznajte zbog čega su Combis i Varionica lansirali Hack3r

08.07.2021 u 12:44

Bionic
Reading

IT tvrtka Combis i craft pivovara Varionica zajedno su osmislili i na tržište plasirali craft pivo Hack3r

"Combisov Hack3r dio je #GetInvolved inicijative kroz koju mijenjamo zajednicu i utječemo na društvo. Tako je Hack3r nova zvijezda 30SEC cyber security kampanje na kojoj radimo više mjeseci i educiramo javnost o online prijetnjama. Hack3r ima dvije edicije – white hat i black hat i nadamo se da će se i terminologija uhvatiti u javnosti, da će ljude zaintrigirati i da će tako shvatiti da se internet sigurnost odvija kroz nadmetanje 'bijelih' i 'crnih' šešira odnosno dobrih i 'zločestih' hackera", rekao je Goran Car, glavni direktor Combisa.

Prema riječima Davora Simičića, jednog od suosnivača Varionice, Hack3r pivo na craft tržištu definitivno radi promjene načinom proizvodnje i kvalitetnim sirovinama koje su se pritom spojile, ističući da je do suradnje s Combisom došlo zbog želje da se kreira inovativno craft pivo s ekskluzivnim potpisom.

"Razvoj piva bio je potpuno slobodan bez ograničavajućih faktora poput cijene ili sirovine, što je stvorilo fantastično iskustvo pivarenja. Vodili smo se time da stvorimo novi i drugačiji craft, a posebno sam ponosan na white hat edition koji pruža intrigantan doživljaj i zbog čega je i ime piva u potpunosti pogođeno", kaže Simičić.

Svijetlo ale pivo Hack3r prati stil američke IPA-e. Kako kažu tvorci Hack3ra, ovo je kreativna voćna bomba sa sinergijom ananasa i kokosa, a dostupna je za narudžbu na web stranicama Varionice od petka 9. srpnja. Proizvodnja tamnog ale piva je završena, čeka se trenutak prave zrelosti za punjenje i distribuciju, što se očekuje u rujnu.

  • +19
pivo Hack3r Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Combis

"Lansiranje Hack3ra svakako ćemo popratiti novom edukacijom o sigurnosti jer unutar ovog područja ima jako puno tema o kojima se nedovoljno zna i priča. Svima savjetujemo bez obzira jeste li u uredu ili u hladu negdje na plaži – uvijek bar jednim okom pazite i da ste online sigurni", rekao je ovim povodom Goran Car.

 Maja Markulin Klarić, direktorica Odjela digitalnih inovacija Combisa kaže kako je istina da IT-jevci sada imaju svoje pivo, no intencija Combisa zapravo je i šira od toga.

"Uz pomoć imena piva želimo skrenuti pozornost na količinu online prijetnji kojima smo svi izloženi i potaknuti ljude da što je više moguće razmišljaju o potencijalnim digitalnim opasnostima", kaže Markulin Klarić za Hac3ra koji nosi slogan 'sigurno dobro pivo'.

'Igramo se riječima, stvaramo svoja pravila i tržištu nudimo nešto novo. Svijetlo ale pivo pravo je ljetno osvježenje u stilu američke IPA-e. Neočekivana je i vrlo kreativna voćna bomba, dok je tamno ale pivo intrigantni kremasti stout koji osvaja kakaom, ali i trešnjama i višnjama. Vjerujem da će ljubitelji craft piva prepoznati atraktivnost ovog stila proizvodnje i popularnost korištenog hmelja', otkriva Simičić.