smjena na vrhu

Gillaume Latourrett novi direktor Tetra Paka za jugoistočnu Europu

22.08.2018 u 13:43

Bionic
Reading

Guillaume Latourrett novi je genralni direktor Tetra Paka zadužen za poslovanje tvrtke u regiji jugoistočne Europe. On će zamijeniti Francesca Faellu koji je preuzo ulogu generalnog direktora Tetra Paka u Italiji

Guillaume na ovu poziciju dolazi s više od 16 godina iskustva koje je stekao radeći na upravljačkim pozicijima u ambalažnoj industriji na europskoj i globalnoj razini. Karijeru je izgradio u području prodaje, kao i u području upravljanja proizvodima i marketingom.

Dobitnik je nagrade Tetra Pak Global Leadership Award 2017, a timu u jugoistočnoj Europi pridružio se s pozicije regionalnog direktora marketinga tvrtke Tetra Pak, gdje je bio zadužen za definiranje marketinške strategije tvrtke u Europi i Središnjoj Aziji, s posebnim fokusom na digitalizaciju i marketinške usluge.

Prije preuzimanja uloge u marketingu u Europi, Guillaume je bio direktor marketinga za Tetra Pak France i globalni menadžer proizvoda za neke od vodećih ambalažnih proizvoda tvrtke, poput Tetra Gemina Aseptic i Tetra Prisma Aseptic.

‚Izuzetna je čast preuzeti ovu novu ulogu i voditi poslovanje tvrtke Tetra Pak u jugoistočnoj Europi. Kao novi direktor želim potvrditi našu predanost doprinosu razvoja ove regije gdje Tetra Pak ima dugogodišnju prisutnost. Nastavit ćemo s predstavljanjem naše end-to-end tehnologije i globalne stručnosti na lokalnim tržištima kako bismo u suradnji s našim klijentima - proizvođačima namirnica i napitaka - ubrzali rast. Zajedno ćemo nastaviti razvijati i modernizirati lokalnu industriju kako bismo našim potrošačima ponudili kvalitetne proizvode u prikladnom i održivom pakiranju’, rekao je Latourrette.

U svojoj novoj ulozi Guillaume Latourrette će iz ureda u Beogradu voditi poslovanje svih četrnaest tržišta tvrtke u regiji jugoistočne Europe, od kojih su najveća Srbija, Grčka, Hrvatska i Rumunjska.

Tetra Pak je vodeća svjetska tvrtka za preradu i pakiranje hrane s više od 24.000 zaposlenih u više od 80 zemalja koji rade pod motom 'Štititi što je dobro'.