USPJEŠNA POSLOVNA GODINA

DM u Hrvatskoj ostvario 70 milijuna kuna dobiti

  • Autor: VLM agencija
  • Zadnja izmjena 20.10.2011 19:28
  • Objavljeno 20.10.2011 u 19:28
Mirko Mrakužić

Mirko Mrakužić

Izvor: Pixsell / Autor: Robert Anic/PIXSELL

Drogerijski lanac DM u poslovnoj je 2010/11. godini, koja je završila krajem rujna, ostvario blagi rast prometa, na oko 1,85 milijardi kuna, te oko 70 milijuna kuna dobiti, kazao je na konferenciji za novinare predsjednik uprave DM-a Mirko Mrakužić. Kompanija je, doznajemo, ostvarila i rast udjela na ukupnom tržištu drogerijskog asortimana koji je ove godine 25,7 posto

Od ukupnih investicija od oko 38 milijuna kuna, najviše se ulagalo u otvaranje novih prodavaonica, kojih je danas 135 u Hrvatskoj, rečeno je na konferenciji kojom je obilježeno i 15 godina poslovanja te kompanije u Hrvatskoj.

– Prije petnaest godina, svega je desetak zaposlenika bez velike logistike i pametnih sustava vjerovalo kako se može timski razvijati i rasti zajedno s tvrtkom. Iako danas imamo 1123 zaposlenih, sačuvali smo zajedništvo i timski rad, a takav poslovni koncept danas nam osigurava poziciju apsolutnog lidera s udjelom od 78,7 posto na drogerijskom tržištu – istaknuo je Mirko Mrakužić.

U poslovnoj 2011/2012. Mrakužić je najavio investicije od 62 milijuna kuna te otvaranje desetak novih prodavaonica, što će značiti i otvaranje novih radnih mjesta u tvrtki koja već četiri godine za redom osvaja priznanja Najposlodavaca godine, a drugu godinu za redom je i najpoželjniji poslodavac. Pozitivnoj radnoj atmosferi, ističu u kompaniji, pridonose i mnogobrojne pogodnosti, poput mogućnosti skraćenog i kliznog radnog vremena, stimulacije zaposlenika putem trinaeste i četrnaeste isplate u visini bruto plaće, poklon-bona svakoj rođenoj bebi u iznosu od 3000 kuna...

Uz to, u suradnji s Hrvatskom mrežom volonterskih centara, DM-ovi zaposlenici će do kraja ove godine zajednici darovati oko 15.000 radnih sati koje su odradili volontirajući u različitim projektima. Prema ovogodišnjem istraživanju agencije Ipsos Puls provedenom tijekom listopada, DM je prvi izbor kupovine kozmetike i proizvoda za djecu. Također, kupci su lojalni dm-u zbog iznimno kvalitetne vlastite robne marke, kvalitetne usluge, zajamčeno povoljne kupnje, ušteda putem programa vjernosti, ali i mogućnost aktivnog uključivanja u društveno odgovorne projekte.

Čak 73.801 zadovoljan kupac, koliko ih svakodnevno kupuje u DM-u, prepoznalo je odličan omjer cijene i kvalitete robnih marki, a svih deset najprodavanijih proizvoda su upravo proizvodi robne marke DM-a. Tijekom protekle poslovne godine DM je partnerskom suradnjom s kulturnim, zdravstvenim, obrazovnim i civilnim ustanovama predao 211 donacija u sedamdesetak hrvatskih gradova.

Istovremeno, u suradnji s Ministarstvom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva pokrenuo je inicijativu 'Tu čuvam prirodu' i ekološki zbrinuo čak 10 tona plastičnih vrećica. S ciljem poticanja ekološki savjesnih kupnji, DM je motivirao građane da se prilikom kupnje odreknu besplatne plastične vrećice zbog čega je, u samo mjesec dana, ostvareno čak 870.000 ekološki odgovornih kupnji građana.

DM Hrvatska dio je njemačke DM grupe koja posluje u 11 zemalja, a do sredine iduće godine najavljeno je i otvaranje prvih prodavaonica u Makedoniji. DM grupa zapošljava 39.079 ljudi i ima 2536 prodavaonica te ostvaruje godišnji promet od 6,17 milijardi eura.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi