FINANCIAL TIMES

Deutsche Telekom prodaje portal Scout24

21.01.2013 u 14:17

Bionic
Reading

Deutsche Telekom počeo je razgovore s kupcima i savjetnicima o prodaji najvećeg njemačkog internetskog portala za prodaju vozila i nekretnina Scout24 za koji bi mogao dobiti oko 1,5 milijardi eura, izvijestili su britanski mediji.

Njemački telekomunikacijski div provodi internu reviziju u tom dijelu poslovanja i još nije donio definitivnu odluku o njegovoj budućnosti, piše u nedjelju u internetskom izdanju londonski financijski dnevnik Financial Times (FT).

U sklopu revizije Deutsche Telekom je odlučio neformalno utvrditi kakav je interes za to poslovanje odnosno za njegove pojedine dijelove, kao što su portal za nekretnine i ogranak za prodaju vozila, koje se smatra najvrednijom imovinom.

ImmobilienScout24 najveći je njemački portal za trgovinu nekretninama s više od sedam milijuna posjetitelja, dok je AutoScout24, europski portal za automobile, aktivan u 18 zemalja a u Njemačkoj ima 13 milijuna korisnika.

Upućeni izvor istaknuo je za FT da postoje i druge opcije za taj dio poslovanja, uključujući izravnu prodaju, podjelu pojedinih dijelova grupe i spajanje sa sličnim poslovanjima. Scout24 podružnica je DT-a od 2006.

U njemačkoj tk-grupi nisu željeli komentirati FT-ovu informaciju.

Među kompanijama koje su pokazale zanimanje za Scout24 nalazi se njemačka medijska grupa Axel Springer a očekuje se i upit Auto Tradera i Ebaya, koji su već razvili platforme za internetsku prodaju automobila i za maloprodaju, kazao je jedan analitičar za londonski dnevnik.