KAMPANJA ZA PAŠTETU

Atlantic se ispričao mamama nakon gafa s reklamom

Bionic
Reading

U želji da potrošače uvjere kako je njihova pašteta Argeta zdrava i kvalitetna, Atlanticu se potkrao popriličan gaf. Argeta je naime pokrenula marketinšku kampanju 'Odabrale mame' u kojoj poziva majke iz regije da posjete njihovu tvornicu i ocijene njihove paštete, piše Poslovni dnevnik

A da bi bili što uvjerljiviji, na stranicama su objavili i svjedočanstva majki iz Ljubljane, Skopja i Sarajeva - koja su lažna. Te su majke, naime, tek slike modela koje se mogu skinuti s interneta upotpunjene izjavama oduševljenja. Prijevaru su ubrzo otkrile blogerice i vijest se munjevito proširila internetom, a na Facebooku je osvanula i stranica 'Oborile mame' na kojoj se počela preispitivati vjerodostojnost same kampanje, ali i proizvoda. Fotografije 'lažnih' mama nakon toga su uklonjene sa Argetine stranice.

'Dojmove i mišljenje mama koje su posjetile tvornicu Argete (u Hadžićima ili Izoli) planiramo prezentirati nakon što proces završi pa je odlučeno da se u međuvremenu na službenim stranicama koriste izjave anketiranih mama prikupljene u razdoblju pred-kampanje, ali uz simbolične fotografije i imena kako bi se izbjegla svaka mogućnost favoriziranja prijavljenih sudionica do kraja selekcijskog procesa u travnju', objasnila je Poslovnom dnevniku ovakav propust Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija Atlantic grupe dodajući kako žale zbog zabune koju su na ovaj način mogli uzrokovati.