Model s 2,0-litrenim plug-in hibridom kombinira uglađenu, gotovo bešumnu električnu vožnju s dometom dovoljnim za svakodnevne potrebe većine vozača – do 66 km prema WLTP-u, odnosno oko 100 km u gradskim uvjetima (WLTP EAER City)
Toyota je objavila kako sada model C-HR nudi još više profinjenosti i širi izbor izvedbi zahvaljujući nadogradnji razine opreme Mid+ te proširenoj ponudi verzije GR Sport koja je sada dostupna sa svim pogonima.
Kao model koji je obilježio C-SUV segment svojim prepoznatljivim dizajnom, zabavnom vožnjom i naprednom tehnologijom, Toyota C-HR je osvojila brojne kupce. Od svojeg predstavljanja 2017. godine prodano je više od milijun primjeraka diljem Europe.
Toyota C-HR je posebno razvijena prema očekivanjima europskih kupaca – s lokalnim dizajnom, inženjeringom i proizvodnjom. Vjerna viziji 'konceptnog automobila za cestu', ističe se coupé siluetom i sofisticiranim dizajnerskim rješenjima. Pritom pruža i uzbudljivo iskustvo vožnje, uz iznimno učinkovite plug-in hibridne i hibridne pogonske sklopove.
Model s 2,0-litrenim plug-in hibridom kombinira uglađenu, gotovo bešumnu električnu vožnju s dometom dovoljnim za svakodnevne potrebe većine vozača – do 66 km prema WLTP-u, odnosno oko 100 km u gradskim uvjetima (WLTP EAER City). Na duljim putovanjima Toyotina vodeća hibridna tehnologija osigurava stalnu učinkovitost te vozačima pruža sigurnost i fleksibilnost bez obzira na odredište.
Sustav Predictive Efficient Drive pomaže Toyota C-HR Plug-in Hybrid modelu da optimizira korištenje baterije i doseg pomoću inovativne geo-fencing funkcije, koja automatski prebacuje način rada između hibridnog i električnog pogona. Na taj način osigurava se dovoljno električnog dometa za prolazak kroz zone s niskim emisijama ili područja u kojima je dopuštena samo BEV vožnja.
Mid+ verzija
Razina opreme Mid+ sada je dodatno oplemenjena. Nove 18-colne mat crne aluminijske felge s izraženim crnim središnjim ukrasom ekskluzivne su za ovu izvedbu. U unutrašnjosti je predstavljena nova Samara tkanina za prednja i stražnja sjedala, koja povećava udio recikliranih materijala u odnosu na prethodnu Mid+ verziju te prekriva cijeli središnji dio sjedala.
Tkanina Samara ima sivu nijansu sa suptilnim tonovima miješanih boja, dok su bočne stranice sjedala izvedene u tamnosivoj i crnoj tkanini. Sivi šavovi na prednjim sjedalima dodatno naglašavaju eleganciju, a dekoracija ručice mjenjača u boji 'gunmetal' upotpunjuje profinjeni dojam kabine.
GR Sport verzija
Izvedba GR Sport, inspirirana Toyotinim svjetski uspješnim trkaćim timovima (GAZOO RACING), sada je dostupna još većem broju kupaca zahvaljujući novom 1.8-litrenom hibridnom pogonu sa 140 KS. Kao i postojeće 2.0-litrene plug-in hibridne (223 KS) i hibridne (180 KS) verzije, opremljena je head-up zaslonom u serijskoj opremi, a kao opcija dostupni su panoramski krov, bi-tone+ kombinacija boja (s kontrastnim crnim krovom i stražnjim dijelom karoserije) te premium JBL audio sustav.
U 1.8-litrenoj izvedbi serijski dolaze 19-colni naplatci, dok 2.0-litrene verzije (hibridna i plug-in hibridna) imaju 20-colne naplatke.
Svi stupnjevi opreme sada nude i nove boje Storm Grey siva i Lunar Sky Blue plava, koje donose svjež i moderan izgled. Uz to, serijski je uvedena i kamera za nadzor vozača (Driver Monitor Camera) koja detektira znakove umora ili distrakcije te je povezana s sustavom za zaustavljanje vozila u nuždi (Emergency Driving Stop System).
Ažurirana ponuda Toyota C-HR modela dostupna je za narudžbu diljem Europe.