ČUDO IZ ŽENEVE

Šok i oduševljenje: Strani mediji frapirani hrvatskim električnim hiperautomobilom

07.03.2018 u 12:16

Bionic
Reading

Premijera hrvatskog električnog hiperautomobila na najvažnijem europskom autosalonu očekivano je odjeknula i u stranim medijima, poglavito onima koji se bave automobilima i električnim sustavima

Tako, primjerice, Top Gear piše kako je Rimac u Ženevi pokazao samoupravljivi električni hiperautomobil koji juri 415 km/h, može osjetiti vaše raspoloženje i prepoznati vam lice, te ga potom zdrobiti.

Jedan od najpoznatijih automobilskih tjednika također navodi kako je C_Two sposoban ubrzati s mjesta do 96 km/h za 1,85 sekundi, a ako vozač ostane pri svijesti, nastaviti ubrzavati do 160 km/h za 4,3 sekunde, te prevaliti četvrt milje za 9,1 sekundu. Ako se svi ovi podaci pokažu točnima, kažu u Top Gearu, ovo bi svrstalo C_Two u elitno društvo najbržih hiperautomobila današnjice poput Bugatti Chirona i Koenigsegg Agere.

Digital Trends ima naslov: Električni Rimac Concept 2 je munja s 1.900 KS, dok u The Vergeovom stoji: Rimčev novi električni hiperautomobil stiže s mjesta o 96 km/h brže nego što je potrebno da pročitate ovaj naslov.

Ni Jalopnik se ne može dovoljno načuditi hrvatskom čudu iz Ženeve, pa tako u prvom članku Amerikanci pišu ‘Dragi Bože, Rimčev novi superautomobil će imati skoro 2.000 KS’, dok u drugom navode ‘Ubrzanje 0-96 km/h Rimca C Two je van pameti’.

Evo magazin se pita je li C_Two hiperautomobil budućnosti, a australski novinari iz NEWS.com.au s naslovom ‘Rimac C-Two, hrvatski superautomobil deklarira nevjerojatne performanse’, kao da ne vjeruju podacima navedenim od strane proizvođača iz Svete Nedelje.

Ni usporedbe s Teslinim nadolazećim Roadsterom nisu zaobiđene, pa tako Electrek navodi kako Rimčev novi električni hiperautomobil ima jednako lude specifikacije kao Teslin novi Roadster.

  • +22
Rimac C_Two Izvor: Promo fotografije / Autor: Rimac Automobili

U opisu C_Twoa, Electrek ipak navodi kako su dva automobila namijenjen različitim kupcima, budući da je Rimčev automobil pozicioniran kao izdržljiv automobil za stazu koji, primjerice, pod najvišim opterećenjem može izdržati dva kruga na jednoj od najzahtjevnijih cestovnih dionica na svijetu Nürburgring Nordschleifeu kojeg ljubitelji brze vožnje zovu još - Zeleni pakao.

Nesumnjivo je da će se u nadolazećim danima o Rimcu C_Two raspisati i drugi mediji, poglavito oni koji se ne bave nužno automobilskom tematikom. Nadajmo se da će dotad naučiti i kako se automobil zove, jer kao što možete vidjeti iz priloženog - predstavnici sedme sile nadjenuli su mu brojna imena.