STIŽE 2021.

Predstavljen Grand Wagoneer koncept, buduća perjanica legendarnog Jeepa

Jeep Grand Wagoneer koncept će ući u serijsku proizvodnju 2021. godine i biti će iskorak Jeepa u premium SUV segment

Jeep Grand Wagoneer koncept će ući u serijsku proizvodnju 2021. godine i biti će iskorak Jeepa u premium SUV segment

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Kada bude predstavljen 2021. godine, Grand Wagoneer će zamijeniti Grand Cherokee kao vodeći model Jeepa i natjecati se s više luksuznih modela, uključujući Range Rover i BMW X5

Legendarna američka marka poznata po svojim terencima je prošli tjedan u Detroitu predstavila potpuno novi Grand Wagoneer koncept, koji označava ponovno rođenje klasične i vrhunske američke ikone, pružajući viziju onoga što bi moderni izraz originalnog vrhunskog premium SUV-a mogao biti.

Zapanjujući i sofisticirani Grand Wagoneer Concept odmah je istaknuo ime Wagoneer kao vrhunsko proširenje marke Jeep. Wagoneer će definirati pojam 'American Premium', pružajući prema samom proizvođaču 'jedinstveno i neviđeno korisničko iskustvo'.

Jeep Grand Wagoneer koncept

Jeep Grand Wagoneer koncept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Jeep oživljava dobro poznato Wagoneer za novu obitelj vrhunskih SUV-ova, a ovaj koncept već je stekao pridjev 'hrabar' kombinirajući moderne stilske linije posvećene originalnom istoimenom modelu.

Prvi Wagoneer, koji je lansiran 1962. godine, naširoko je prepoznat kao rani pionir premium SUV segmenta, a Jeep je rekao da 'njegov povratak omogućuje širenje na premijum arenu s novim razinama detalja dizajna i naprednim sigurnosnim i tehnološkim značajkama'.

Jeep Wagoneer (1963.)

Jeep Wagoneer (1963.)

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Povijest modela Jeep Wagoner / Jeep Grand Wagoneer

Rođen 1962. godine za modelnu 1963. godinu, originalni Jeep Wagoneer bio je prvo vozilo s pogonom na sva četiri kotača povezano s automatskim mjenjačem, pionir prvog modernog SUV-a. To je bio prvi SUV koji se podudarao s pogonom na sva četiri kotača s vrhunskom kvalitetom vožnje, modernim izgledom i vrhunskim interijerom. Neovisni prednji ovjes nije bio obavezan. Quadra-Trac, prvi automatski sustav s pogonom na sva četiri kotača, uveden je 1973. godine.

Grand Wagoneer debitirao je 1984. godine i označio početak premium SUV-a, pružajući kupcima dotad neviđenu kombinaciju standardnih značajki poput presvlaka od kože, klima uređaja, AM / FM / CB stereo radio uređaja, dodane zvučne izolacije i vanjskih obloga od drveta. Smatran 'zlatnim standardom SUV tržišta', Grand Wagoneer također je imao AMC 5,9-litreni (360 kubičnih inča) V-8 motor s povećanom konjskom snagom i okretnim momentom i najvišom ocjenom vuče u segmentu.

Jeep Grand Wagoneer (1984.)

Jeep Grand Wagoneer (1984.)

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Tvrtka tvrdi da je koncept Grand Wagoneer dizajniran s dvostrukim fokusom na modernost i autentičnost i 'sadrži budućnost ultimativnog vrhunskog SUV-a'. Kada bude predstavljen 2021. godine, Grand Wagoneer će zamijeniti Grand Cherokee kao vodeći model Jeepa i natjecati se s više luksuznih modela, uključujući Range Rover i BMW X5. Međutim, zasad još nije namijenjen europskom tržištu.

Proizvodni automobil bit će dostupan s izborom između tri pogonska sustava na sva četiri kotača, neovisnim prednjim i stražnjim ovjesom te Jeepovim zračnim ovjesom Quadra-Lift, dajući naslutiti da terenska sposobnost ostaje prioritet unatoč prelasku na luksuznu razinu.

Jeep Grand Wagoneer koncept

Jeep Grand Wagoneer koncept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Tehnički detalji ostaju zasad nepoznati, ali koncept Grand Wagoneer sadrži plug-in hibridni pogonski sklop, vjerojatno usko usklađen s onim iz novih modela Renegade i Wrangler 4xe PHEV-a.

Iako će konačan dizajn serijskog proizvodnog modela vjerojatno biti ponešto drugačiji, koncept daje dobru ideju što očekivati ​​od Grand Wagoneera.

Elementi poput modernizirane interpretacije Jeepovog zaštitnog znaka sa sedam ventilacijskih segmenata na prednjoj rešetki, na primjer, vjerojatno će se prenijeti u cijelosti. Iako poznat iz modela kao što su Wrangler, Renegade i Gladiator, usis je ažuriran crnim akcentima i rešetkastim umetcima, a uokviren je novim LED dizajnom svjetala s potpisom, koja bi trebala naglasiti širinu automobila.

Jeep Grand Wagoneer koncept

Jeep Grand Wagoneer koncept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Koncept također sadrži prednja svjetla LED projektora okružena pravim drvetom tikovine, što je detalj koji vjerojatno neće ući u serijsku proizvodnju, a odnosi se na drvene bočne obloge originalnog Wagoneera. Uobičajene prednje kuke za vuču i velika crna aluminijska klizna ploča nagovještavaju njegove terenske sposobnosti.

Koncept Grand Wagoneer sadrži trapezoidne lukove kotača poput Jeepovih serijskih automobila, ali ima aluminijske kotače od 24 cola, koji će, kao što je to često slučaj kod konceptnih automobila, biti smanjeni. Bakrene značke na vratima, s novim fontom dizajniranim posebno za taj koncept, vjerojatno će ući u serijsku proizvodnju.

Također će se vjerojatno pojaviti na serijskom automobilu konceptno okruženje LED stražnjih svjetala, suptilni stražnji difuzor, krovne šine i panoramski krovni krov.

Jeep Grand Wagoneer koncept

Jeep Grand Wagoneer koncept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Unutrašnjost Grand Wagoneera po prvi će puta u povijesti modela ponuditi raspored sa sedam sjedala i označava radikalan odmak od uobičajenog 'upotrebnog' jezika dizajna kabine Jeepa.

Veliki prozori, zajedno sa staklenim krovom pune dužine, pružaju sveobuhvatnu svestranu vidljivost. Staklo se također koristilo u samoj kabini jer je to 'održiv materijal koji se u potpunosti može reciklirati, a donosi okolišne prednosti i izrađen je od obilne prirodne sirovine', navodi Jeep.

Crni stakleni obrubni element prolazi širinom nadzorne ploče koncepta, a aluminij je korišten za potporu armaturne ploče, okoline zvučnika i mjenjač. U daljnjem nagovještaju naslijeđa modela, drveni umetci bit će na zaslonu s instrumentima i pločama vratiju.

Dodatni održivi materijali korišteni na konceptu uključuju antilop od mikrovlakana Dinamica za strop, reciklirane tepihe ‘Thrive’ i sintetičke presvlake ‘PUR’ na sjedalima, vratima, konzoli i instrument ploči.

Jeep Grand Wagoneer (1989.)

Jeep Grand Wagoneer (1989.)

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Na samoj instrument ploči dominiraju četiri velika digitalna zaslona ukupne površine 45 inča: 12,3-inčni digitalni zaslon instrumenata, 12,1-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir info-zabavnog sustava, zaslon osjetljiv na dodir s klimom od 10,25 inča i zaslon osjetljiv na dodir od 10,25 inča montiran izravno ispred suvozačevog sjedala.

Putnici u drugom redu također imaju svoj vlastiti 10,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir u sustavu za informiranje i zabavu, s pristupom drugom zaslonu osjetljivom na dodir s klimom. Infotainment sustav automobila radi na najnovijoj generaciji softvera Uconnect 5, koji se temelji na Androidu, za Fiat Chrysler Automobiles, za koji se tvrdi da radi pet puta brže od onog koji koriste trenutni serijski automobili.

Za audio sustav Grand Wagoneera se pobrinula povijesna američka luksuzna marka poznata po svojim profinjenim sustavima za kućni audio sustav koji pružaju najbolje iskustvo slušanja glazbe i reprodukcije filmova. Audio sustav McIntosh koncepta Grand Wagoneer koncepta sadrži 23 prilagođena zvučnika spojena na 24-kanalno pojačalo koji zajedno pružaju impresivno iskustvo slušanja. Sve komponente audio sustava izrađene su od aluminija sa sjajnim crnim umetcima i vjerne su estetici vrhunskih kućnih audio sustava McIntosh.

  • +4
  • +1

Jeep Grand Wagoneer koncept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!