TUŽNA VREMENA

Ništa od BMW-a Z4 M, a vjerojatno i ručnog mjenjača

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 18.09.2018 15:39
  • Objavljeno 18.09.2018 u 15:39
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

Neki automobili bi trebali ostati praktički zauvijek vjerni izvornoj filozofiji. Poput primjerice BMW-ovog roadstera i coupea Z4

Ovaj zabavni sportski automobil od svojih je početaka nudio jednostavnu formulu za užitak u vožnji - idealan raspored ne prevelike mase po osovinama, motor sprijeda, pogon straga i ručni mjenjač u sredini.

Situacija se nije mnogo promijenila ni u posljednjoj generaciji, no neke stvari ipak su drugačije.

Za početak novi Z4, koji platformu dijeli s Toyotom Suprom, dolazi isključivo s automatskim mjenjačima i u BMW-u navodno nemaju planove ponuditi manualnu opciju jer je nitko ne želi.

Tako bar tvrdi BMW-ov prvi čovjek za istraživanje i razvoj - Klaus Fröhlich. Car and Driveru je također rekao kako možemo zaboraviti ultimativnu verziju sa značkom ‘M’.

  • +5
  • +2

BMW Z4

Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

‘Trenutno je segment veoma malen i morali smo se boriti protiv financijske kontrole da Z4 uopće postane stvarnost’ pojadao se BMW-ov direktor.

Tako će M40i ostati najsnažnija izvedba Z4 s kakvih 380-ak KS. Šteta, posebice stoga što u Toyoti već najavljuju lakšu, snažniju i bržu Supru namijenjenu stazi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!