umjetnost personalizacije

[FOTO] Ford na sajmu SEMA predstavlja 10 preuređenih modela: ARB Ford Bronco za hitne službe najzanimljiviji

02.11.2022 u 16:19

Bionic
Reading

Nakon snažnog interesa kupaca za Fordovom dodatnom opremom za vozila kao što su Bronco, Bronco Sport, Maverick i F-150, Ford nastavlja dodavati nove dijelove i opcije dodatne opreme kako bi kupci personalizirali svoja vozila

Ford će demonstrirati umjetnost personalizacije s 10 jedinstvenih konstrukcija vozila na svojim najpopularnijim modelima na ovogodišnjem sajmu Specialty Equipment Market Association u Las Vegasu.

Među prikazanim posebno uređenim modelima će se na SEMA-i tako naći: Tucci Hot Rods Ford Mustang Mach-E, Yakima And Hypertech Ford Bronco Sport, Leer Ford Maverick, ARB Ford Bronco, Warn Ford Bronco, SEMA Businesswomen’s Network Ford Bronco, Tjin x Thule Ford F-150 Lightning, Real Truck Ford F-150 Lightning, BDS Suspensions Ford F-150 Hybrid, Ford Transit by John Pangilinan.

Nama se učinio najzanimljivijim model ARB Ford Bronco. Ovaj SUV crpi inspiraciju iz robusnih, sposobnih vozila za medicinsku pomoć korištenih u ranim 1900-ima i daje konceptu modernu nadogradnju.

Vrata izvedena od cijevne konstrukcije, zračni kompresor ispod haube, nosač dizalice, vitlo i svjetlosna šipka na krovu osiguravaju da se ova Broncova prilagođena kreacija može voziti kamo god treba.

Nekih posebnih detalaja o ovom modelu nema, osim što ga je uredio poznati proizvođač opreme za off-road vozila ARB i da je u ovaj model ugrađen 2.7-litreni EcoBoost motor. Osnovni model je bio Bronco Wildtrak, s 4x4 pogonom i temeljna boja mu je Oxford White bijela.

  • +6
Ford na sajmu SEMA predstavlja 10 preuređenih modela Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford

Inače, treba reći da je Fordov posao personalizacije i dodatne opreme porastao 40 posto u posljednje dvije godine, pružajući kupcima priliku za stvaranje iskustava izvan prodajnog mjesta vozila. Do danas su prodavači prodali više od 1 milijuna tvorničkih dodataka za Bronco, vozilo s najviše dodatne opreme u liniji Forda. Zanimljivo je napomenuti i da trećina prodaje personalizacije i dodatne oipreme dolazi nakon kupnje novog vozila.