DO 2020.

BMW-u se ne sviđa na drugom mjestu, žele natrag prvo

05.02.2018 u 10:37

Bionic
Reading

Čitavo desetljeće proizvođač iz Münchena predvodio je takozvani premium segment, no u 2016 na čelo se vratio Mercedes. BMW se već drugu godinu nalazi u sjeni rivala iz Stuttgarta i čini se da se Bavarcima ta pozicija nimalo ne sviđa

‘U 2020. bit ćemo ponovno najprodavaniji premium proizvođač na svijetu’ rekao je Manager Magazinu BMW-ov prvi čovjek Harald Kruger.

Do ovog cilja BMW bi trebao doći novim modelima - poglavito SUV-ovima. Tu je novopredstavljeni X2 i nadolazeći gorostas X7. Oba automobila su potpuno nova u segmentu, a Nijemci planiraju i čitav niz osvježenja u postojećoj gami.

‘Nije dovoljno samo prodati najviše automobila’ primijetio je BMW-ov CEO. ‘Želimo biti lider u kvaliteti i prvi u zadovoljstvu kupaca’, zaključuje.

Mercedes je prestigao BMW lansiranjem nove A-klase koja je prodajom nadmašila seriju 1, te ulaskom u segment kompaktnih SUV-ova modelom GLA.

Prošle godine BMW je prodao 2,09 milijuna automobila, 4,2 posto više nego u 2016, no to nije bilo dovoljno za slavlje, jer je u istom periodu Mercedes isporučio 9,9 posto više automobila nego u 2016, odnosno njih čak 2,29 milijuna.

  • +18
BMW X2 Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW
  • +5
SUV X7 je dokazao - BMW-u pod hitno treba novi dizajner Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW