REZANJE BUDŽETA

Za manje sporta na HTV-u Prisavlje krivi novi zakon

  • Autor: Vedran Brkulj
  • Zadnja izmjena 14.01.2011 08:48
  • Objavljeno 14.01.2011 u 07:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Svjetsko prvenstvo u rukometu, skijanju, atletici, vaterpolu i gimnastici te EP u košarci. Šest je to najjačih sportskih događaja ove godine koje će prenositi HTV. No pitanje je s kojim snagama jer u posljednjih nekoliko mjeseci iz Sportske redakcije s Prisavlja je otišlo šesnaestero ljudi, pa je tim Brune Kovačevića spao na dvanaest novinara

Rezanje budžeta, pojava specijaliziranih sportskih kanala na platformama poput MAXtv-a i najavljeni dolazak sportske televizije HOO koja bi trebala startati od proljeća, s ambicijom da već 2014. godine radi prijenose s Olimpijskih igara u Sočiju, doveli su HTV u nezavidan položaj.

Ligu prvaka u nogometu već dijele s Novom TV, Formule 1 su se odrekli, utakmice iz lige petice pomalo nestaju, svojedobno su izgubili i bitku s RTL-om za SP u rukometu u Hrvatskoj, košarka je svedena na minimum i za očekivati je da će komercijalnog sporta u budućnosti biti sve manje na HTV-u.

Unatoč tome na Prisavlju su mišljenja da će se to tek djelomično vidjeti na kvaliteti programa.

'Smanjenje budžeta djelomično će utjecati na Sportski program, no redakcija ulaže dodatne napore kako bi se to što manje osjetilo u kvaliteti programa', stoji u priopćenju koje smo dobili iz Službe s javnošću HRT-a.

Glavnoga krivca za manje sporta na Prisavlju vide u novom Zakonu o HRT-u koji je stupio na snagu jer je njime smanjen broj oglasnih minuta.

'Činjenica je da je budžet Sportskog programa smanjen. Stupanjem na snagu novog Zakona smanjuje se broj oglasnih minuta HRT-u u udarnome terminu pa će tako doći i do smanjenja prihoda kojima se financiraju pojedini programski sadržaji', kažu na Prisavlju i podsjećaju da će s početkom 2012. HRT imati još manje reklama u udarnom terminu.

To znači da se može očekivati dodatno smanjenje sportskih aktivnosti.

Procjene s HRT-a govore da će zbog smanjene minutaže za reklame u 2011. godini imati 36 milijuna kuna manje prihoda od marketinga u odnosu na 2010. godinu, dok u 2012. očekuju 60,6 milijuna kuna manje u odnosu na 2011.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi