PREVARENI KUPCI

U outletima cijene iste kao i u buticima

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 03.03.2009 09:18
  • Objavljeno 03.03.2009 u 08:52
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Sivo bijela majica marke Tom Tailor u City Centru u gradu košta 99 kuna, Timberland čizme 899, muške cipele 599, a primjerice traperice u Vero modi 199 kuna, no sva ta odjeća po jednakim se cijenama prodaje u u prva dva hrvatska outleta u Sv. Križu Začretje i Svetoj Heleni

ZAGREB - U outletima bi se trebala prodavati odjeća prošlih sezona, po višestruko manjoj cijeni. Međutim, ono što su trebale biti jeftine šoping meke pretvorilo se u centre s gradskim cijenama. Kupci su prevareni, poslovanje zbog visokih cijena u dislociranim outletima sa po 50-ak dućana ide loše, dio prodavača već je otpušten, a sve bi to moglo voditi fijasku prvih domaćih outleta.

Osim ponude i cijena jednake gradskoj, ono što hrvatski outleti nude kupcima jest tek manji dio butika popunjen jeftinom odjećom, ali ona je pak iznimno loše kvalitete, piše Jutarnji list. Uvjerila se u to i Uprava Roses Fashion Outleta u čijem internom dopisu zakupcima pišu da su se “u dijelu dućana uvjerili u to da je ponuđena roba neprikladna za prodaju jer je očito predugo ili neprikladno skladištena. Molimo vas da takvu robu i označite kao roba s greškom ili slično, da takva roba ne prelazi 20 posto ponude te da je ponudite sa 80 posto popusta”. Međutim, upravo takva roba jedino je što je jeftinije u outletima.

Istim dopisom Uprava outleta u Svetom Križu Začretje, naime, zakupcima je naredila i da prepolove cijene te najavila da će “od ovog tjedna početi s kontrolom kvalitete i dostupnosti brojeva, kao i s uspoređivanjem cijene između dućana u Zagrebu i Outlet centru”.

Hrvatski fijasko ne može biti niti sankcioniran budući da se tek donosi Pravilnik koji će regulirati pravila igre u outlet centrima.

Odgovorili su tako iz Hrvatske gospodarske komore dodajući kako su outleti u cijelom svijetu “koncepti prodaje snižene robe poznatih modni marki”. Međutim, dok se propis čeka, zakupci su odgovorni vlasniku kojemu su se ugovorom obvezali da će cijene biti snižene i da neće biti riječi o bofl robi. “Kod ovako velikog broja zakupaca uvijek postoji mogućnost da postoji pokoja ''crna ovca'', stoga smo angažirali mystery shopping agenciju i privatne detektive sa zadaćom da kontroliraju popuste”, odgovorio je Roman Rogović, direktor outleta u Začretju. Direktorica outleta Sv. Helena Dragana Bokan odgovara da je “ponuda outleta raznolika, naglasak je na miješanju originalnih robnih marki koje su ponuđene s određenim popustom tijekom cijele godine.” Udruga Potrošač skupla je nemali broj pritužbi jer se građani žale na visoke cijene, no ne mogu ništa jer su posrijedi “njihov poslovni interes i njihova politika.”

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi