DIGITALNA EKSPANZIJA

Styria kupila Jelovnik, Popustolovac i Moj kvart

21.01.2014 u 11:01

Bionic
Reading

Austrijska tvrtka Styria proširila je svoj medijski biznis u hrvatskoj kupnjom tri web servisa. Ugovori o preuzimanju udjela sklopljeni su s web servisima jelovnik.hr, popustolovac.hr i mojkvart.hr

'Prepoznali smo Popustolovac, Moj kvart i Jelovnik kao servise komplementarne našem digitalnom portfoliju. Oni predstavljaju dodanu vrijednost i korist za naše čitatelje i klijente te doprinose Styrijinoj dominantnoj poziciji na hrvatskom online tržištu', kazala je Sanda Lončar, članica Uprave 24sata i Večernjeg lista zadužena za digitalno poslovanje.

Web servis za naručivanje hrane jelovnik.hr prešao je u vlasništvo 24sata d.o.o. koji ga je otkupio od tvrtke Video Media d.o.o. u vlasništvu Bojana Bernika, u čije projekte spadaju i portali 1klik.hr te automobili.hr.

Jelovnik je nastao 2012. te obuhvaća ponudu restorana s područja Zagreba, no cilj je širenje na ostatak zemlje te zauzimanje vodeće pozicije među servisima za naručivanje hrane putem interneta i mobitela.

Većinsko su vlasništvo 24sata i Večernji list preuzeli i nad portalom popustolovac.hr koji korisnicima interneta prezentira informacije o akcijskim ponudama 40-ak hrvatskih trgovačkih lanaca.

Popustolovac je pokrenut kao startup ruskog poduzetnika Andreja Štilenka unutar splitskog poslovnog inkubatora. Glavni je cilj stranice korisnicima olakšati snalaženja u moru dostupnih kataloga i informacija te pomoći pri uštedi novca i vremena, a trgovačkim lancima pomoći u pristupanju kupcima na neagresivan način.

Mojkvart.hr s radom je započeo još 2005. u vlasništvu Borne Segulina, vlasnika tvrtke Idoneus. Ovaj web servis omogućava korisnicima brzo pronalaženje proizvoda, tvrtki i obrta u svojoj blizini, a malim i srednjim poduzetnicima pak prezentaciju usluga širokom broju potencijalnih kupaca.