BITKA ZA FOTELJE U HOLDINGU

'Stranke za direktore žele ljude bez škole'

26.08.2010 u 13:09

Bionic
Reading

Iako su do sada već trebali biti izabrani novi/stari direktori za 18 podružnica i pet trgovačkih društava koja su u većinskom vlasništvu Zagrebačkog holdinga, to se još nije dogodilo, a razlozi su brojni pritisci iz stranaka na upravu oko podjele fotelja

Podsjetimo, na natječaj, koji je zaključen u prvoj polovici lipnja, za 23 mjesta pristigle su 454 važeće prijave, a najviše zainteresiranih bilo je za vodeća mjesta u podružnici za Upravljanje sportskim objektima (38), Zagreb plakatu (36), Vladimiru Nazoru (31), Zagrebačkim cestama (27), Vodoopskrba i odvodnja (26)…

Usto valja dodati da su ugovori nekolicini direktora (Zagreb parking, Zrinjevac, Tržnice, Vodopskrba i odvodnja i Gradska groblja) u proteklih nekoliko dana istekli, ali su im odmah i produženi najkasnije do 30. rujna jer njihovi nasljednici još nisu izabrani.

Glasnogovornik ZGH Dušan Viro potvrdio je da su ugovori nekolicini direktora istekli, ali je istaknuo da će svi novi ili stari biti imenovani do 15. rujna. Razloge prolongiranja njihovog dosadašnjeg neizbora objašnjava godišnjim odmorima.

'Kandidati su sami tražili da ih se ne ometa dok su na odmorima i da ih se za to vrijeme ne poziva na razgovore', kazao je Viro.

Dok Viro tvrdi jedno, nekolicina naših sugovornika dobro upućenih u funkcioniranje ZGH tvrdi da je predsjednik uprave gradske megatvrtke Ivo Čović sve odgodio kako bi amortizirao i lakše balansirao između zahtjeva političkih stranaka koje lobiraju da se na ključna mjesta stave podobni, a ne sposobni ljudi.

'Trguje se na sve moguće načine i čak se kalkulira s imenima koja ne ispunjavaju sve uvjete natječaja. Tu mislim na to da ima i onih koji ne ispunjavaju osnovni uvjet o završenoj visokoj školi. Žalosno je to što se događa', kaže naš sugovornik želeći ostati anoniman.

Paralelno s bitkom koja se vodi za fotelje u ZGH, ratuju i s gradonačelnikom Milanom Bandićem koji im je subvencije za besplatni prijevoz ZET-om srezao za 95 milijuna kuna, a zbog neplaćanja najavili su ukidanje besplatnog prijevoza ZET-om za pojedine skupine građana (oko 400.000 ljudi koristi besplatni prijevoz).

Međutim, Bandić je to u startu sasjekao i rekao da od toga neće biti ništa. Naime, ukidanje besplatnog prijevoza u Skupštini i formiranje novih cijena prijevoza neće proći jer gradonačelnik ima pravo određivanja cijena za komunalno poduzeće.

'Situacija koja je na snazi je neodrživa i izlaz iz ovog je dogovor do kojeg neće doći referendumom o povjerenju gradonačelniku, izmjenama Zakona o Gradu Zagrebu odnosno izmjenama Statuta. Ovako dalje ne može jer onaj tko odlučuje treba i snositi odgovornost', zaključio je naš sugovornik.