financijsko izvješće

Škoro tvrdi da je na društvene mreže potrošio nula kuna, no Facebook kaže drukčije. Ovako su to objasnili iz njegova stožera

  • Autor: V. P. P.
  • Zadnja izmjena 22.01.2020 15:26
  • Objavljeno 22.01.2020 u 15:26
Miroslav Škoro

Miroslav Škoro

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

Prema konačnom financijskom izvješću koje je podnio predsjednički kandidat Miroslav Škoro, u kampanji je potrošio nula kuna za oglašavanje na društvenim mrežama. No na njegovu Facebooku stoji drukčije. Ova društvena mreža javlja da je Škoro kod njih potrošio gotovo 80 tisuća kuna

Škorin bliski suradnik i glasnogovornik njegove kampanje Mate Mijić objasnio je tportalu kako je nastalo ovo neslaganje. Naime Facebook bilježi da je Škoro od ožujka 2019. do 20. siječnja 2020. na oglase potrošio 10.727 eura, tj. 79.750 kuna. No tog troška nema u financijskom izvješću. Kod stavke 'društvene mreže' stoji velika nula.

Iako se Mijić želio konzultirati i s njihovim knjigovođom, nije ga mogao dobiti pa je objasnio o čemu se vjerojatno radi. Kaže da su fakture za oglašavanje na Facebooku i Instagramu, jer se na Twitteru nisu oglašavali, stavljene pod stavku 'računalne usluge' te pod stavku 'ostale nespomenute usluge'.

tportal

Izvor: Screenshot / Autor: Facebook

Nije mu jasno zašto, no napominje da Državno izborno povjerenstvo ne traži jasnu segmentaciju.

'Daju opcije, ali one nisu nužne', dodaje.

Uz stavku 'računalne usluge' naveden je trošak od 9308 kuna, a u stavci 'ostale nespomenute usluge' naveden je trošak od 361.567 kuna.

  • +39
  • +36

Atmosfera u stožeru Miroslava Škore

Izvor: Pixsell / Autor: Patrik Macek/PIXSELL

Podsjetimo, kandidati koji su u prvom krugu okončali utrku za Pantovčak objavili su konačna financijska izvješća. Među njima nema dvoje kandidata koji su otišli u drugi krug – Kolinde Grabar Kitarović i Zorana Milanovića - i koji tek trebaju objaviti konačnu potrošenu sumu.

Među ovima koji su dosad objavljeni Miroslav Škoro potrošio je najviše - oko 3,1 milijun kuna - i jedini je iskazao financijski manjak od oko 365 tisuća kuna. U kampanji je potrošio 2,1 kunu iz svog džepa, a najveći pojedinačni donator bilo mu je odvjetničko društvo Suić i Škunca te mu je uplatilo 100 tisuća kuna.

Iz strukture troškova oglašavanja vidljivo je da je na televizijsko potrošio 876 tisuća kuna, na radijsko 30 tisuća kuna, na oglašavanje u novinama 133 tisuće, a na portalima 260 tisuća kuna. Ne bude li DIP imao primjedbi na njegove financije, Škoro će od države dobiti 827 tisuća kuna i tako pokriti dio izbornih troškova, na što ima zakonsko pravo s obzirom na to da je dobio više od 10 posto biračkih glasova.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!